Jump to content

GTA IV Buggar


razor_92
 Share

Recommended Posts

Hej!

det är så att jag har gått länge och väntat på denna release och när den änligen kom blev man i extas.

men det var inte lika kul när man efter jobbig installation äntligen kunde spel och då kom dessa förbannade buggar.

buggar: bilden börjar skaka i mellan åt vilket gör det omöjligt att spela och när man snor en bil så kan bilen bara börja köra av sig själv!!!

Tacksam för svar!

//razor

mitt system:

Windows vista home prem. 64 bit

EVGA 780i

Intel core 2 duo E8400 OC 3.6 GHz

EVGA nVidia 9800 GTX+

Corsair PC8500 4GB

Corsair 750W

har även alla nya drivrutiner installerade!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att kameran svänger okontrollerat och gasen hakar upp sig är ett "easteregg" ifrån Rockstar till alla som kör piratkopian av spelet.

Jag har köpt spelet och har inga problem med sådana saker.

Så alltså om man crackar spelet (Villket man INTE ska göra det vet ni! :o ) så börjar kameran att gunga och bilarna brinna efter några meter?

Smart gjort av R* :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så alltså om man crackar spelet (Villket man INTE ska göra det vet ni! :) ) så börjar kameran att gunga och bilarna brinna efter några meter?

Smart gjort av R* :wub:

Jupp. Fast bilen börjar inte brinna, men den börjar ryka, kör automatiskt frammåt och kameran gungar.

Det är svårt att cracka. Dom verkar lyckats cracka det 'tillräckligt' för att bilproblemen ska försvinna, men det gungar fortfarande.

Väldigt smart av Rockstar, och väldigt roligt. Första veckans sale-numbers är ju väldigt viktiga, och det här får ju folk att köpa spelet. Har sett många kommentera att dom inte längre orkar vänta och ska köpa det istället. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...