Renard Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Vet att jag sett en Just Cause topic här förut men har inte hittat någon hur mycket jag än söker. Anyways, jag fattar inte vad alla har emot Just Cause. Själv tycker jag att det är skitroligt! Men en sak stör jag mig lite smått på: Efter det att jag hjälpte gerillan att ta öven en ö så har en svart helikopter börjat förfölja mig var jag en åker på ön. Den attackerar ständigt gerillafolk och ibland även mig. Hur blir jag av med denna pain in the ass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Tråden finns HÄR. Angående helikoptern, så har jag inget svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Vet att jag sett en Just Cause topic här förut men har inte hittat någon hur mycket jag än söker. Anyways, jag fattar inte vad alla har emot Just Cause. Själv tycker jag att det är skitroligt! Men en sak stör jag mig lite smått på: Efter det att jag hjälpte gerillan att ta öven en ö så har en svart helikopter börjat förfölja mig var jag en åker på ön. Den attackerar ständigt gerillafolk och ibland även mig. Hur blir jag av med denna pain in the ass? Skjut ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Skjut ner den? Nja, det har jag försökt men det kommer alltid en ny vad jag än gör. Tack Pixiegnom för tråden! Vi kan låsa den här nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts