Wallsten82 Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Hallå ja. Undrar om det finns något bra spel jag kan lira nu när jag nästan klarat Saints Row 2,vintern blir så tråkig annars. Funderar på att varva Saints Row 1 igen men det tar ju knappast hela vintern Det ska helst vara så likt Saints Row 2 och GTA 4 som möjligt då jag älskar just det konceptet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Hallå ja. Undrar om det finns något bra spel jag kan lira nu när jag nästan klarat Saints Row 2,vintern blir så tråkig annars. Funderar på att varva Saints Row 1 igen men det tar ju knappast hela vintern Det ska helst vara så likt Saints Row 2 och GTA 4 som möjligt då jag älskar just det konceptet. GTA san andreas? eller Vc Redigerad 26 november, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Kan bara tänka mig Mercenaries 2 om det ska vara den här gen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 27 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 GTA san andreas? eller Vc Har jag redan lirat,de är ju gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) Har jag redan lirat,de är ju gamla Mjo men du kan lira samp online Redigerad 27 november, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Mjo men du kan lira samp online Kan göra vaddå?? Kan bara tänka mig Mercenaries 2 om det ska vara den här gen. Är inte Mercenaries ett krigsspel?? Eller har jag fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Kan göra vaddå?? Är inte Mercenaries ett krigsspel?? Eller har jag fel?? Svar 1: SA-MP är multiplayer till San Andreas SA-MP står för San Andreas Multiplayer. Svar 2: Mercenaries 2 är både GTA Spel och krigsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 29 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Svar 1: SA-MP är multiplayer till San Andreas SA-MP står för San Andreas Multiplayer. Svar 2: Mercenaries 2 är både GTA Spel och krigsspel. Okej,på vilket sätt är Mercenaries och GTA/Saints Row lika då?? Jag har aldrig spelat Mercenaries,har bara hört talas om det och har alltid trott att det är ett renodlat krigsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Just Cause Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Mercenaries är väll likt för att man gör uppdrag, kan åka runt osv. finns människor. skulle dock inte säga att det är så likt gta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 1 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Mercenaries är väll likt för att man gör uppdrag, kan åka runt osv. finns människor. skulle dock inte säga att det är så likt gta.. Men man kan väl inte sno bilar och sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Men man kan väl inte sno bilar och sånt?? Jo. Det kan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts