Jump to content

[WIP | SA | SCR] Volvo 740/744 Turbo 1988


Flinta
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vad jobbar du med? Om du skulle behöv/vilja söka jobb inom industrin där AutoCAD behövs kan du garanterat visa upp dina färdigheter i zModeler(?) för att visa vad du kan. Det där är svåra grejer och jag tror definitivt att arbetsgivare skulle vara intresserade av dig, trots att det "bara" är ett spel du modellerat i. :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Vad jobbar du med? Om du skulle behöv/vilja söka jobb inom industrin där AutoCAD behövs kan du garanterat visa upp dina färdigheter i zModeler(?) för att visa vad du kan. Det där är svåra grejer och jag tror definitivt att arbetsgivare skulle vara intresserade av dig, trots att det "bara" är ett spel du modellerat i. :)

Jag är arbetslös, dock föräldraledig nu. Jag har provat söka jobb inom den industrin men det är lönlöst ta mig fan. Det behövs flera års erfarenhet inom både det ena o det andra. men har du något tips vore det ju kanon! för att jobba med 3d eller cad/nc/cnc är någonting jag har velat länge.

Om du vill ha lite refernes bilder så är det bara och säga till.

Gärna bra bilder på alla bälten med respektive anslutningar?. Om du kan greja bild på taklucka med vev eller el styrning vore det ju kanon!

-Flinta

Redigerad av Flinta
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jag har börjat lite nu igen efter att jag förlorat filen. Börjar väl med att visa lite utrymme till bältena bak.

Men detta var inget jag hade hunnit gjort innan jag förlorade filen. Man tröttnar rejält när man måste göra om vissa saker. <_<

3853e2220362787.jpg

-Flinta

Redigerad av Flinta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har börjat lite nu igen efter att jag förlorat filen. Börjar väl med att visa lite utrymme till bältena bak.

Men detta var inget jag hade hunnit gjort innan jag förlorade filen. Man tröttnar rejält när man måste göra om vissa saker. <_<

3853e2220362787.jpg

-Flinta

Inte för att vara dryg eller något men vad får dig att sitta fortfarande och göra en bil som tagit dig 4 år och göra? Jag tror inte många fortfarande kör GTA SA längre. Och vad kan din bil göra som den inte kan innan den blir reskinnad till din? Är det bara detaljer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...