Jump to content

[WIP | SA | SCR] Volvo 740/744 Turbo 1988


Flinta
 Share

Recommended Posts

I princip, men om du tex moddar en 4 dörrar bil med en 2 dörrars så när en passagerare går in i bilen så laggar han och sitter plötsligt nånstans, eller så crashar spelet. Tvärtom så kommer de ändå inga passagerare. Men fan, Flinta kom igen, jävlar va seg du e! D:

Aa jo de e klart xD

Håller med dig, Flinta vad seg du e! Ge oss en update på hur det går iallafall :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Skrivet (redigerad)

Jag är inte seg på någe vis egentligen. Det är bara det att jag har en massa annat att göra om dagarna så 3d har blivit en lägre prioritet. Och tyvärr kommer denna mod bli den sista ni kommer att se från mig på länge. :/

Här kommer en update!

Jag har fixat hela bromssystemet utom handbromsen ;) jag har även gjort en mall för paintjobs. Gör gärna nåt/några paintjobs om ni har lust.. Och vid tillstånd av skaparen kan jag eventuellt lägga till den/dom i releasen. ;)

post-12352-0-27711600-1299876008.png

post-12352-0-08251200-1299875992.jpg

Mall bilder.

post-12352-0-21582400-1299876000.jpg

Bild från underredet. Funderar på att göra handbromsdetaljerna, soppa ledningar, stötdämpare bak & spakställ härnäst.

mvh

Flinta

Redigerad av Flinta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag tänker ju inte bara sluta iaf ;) så snart blir den väl klar antar jag.

Jag ville bara lägga upp en bild på den nu när jag har graderat in min fina 740 3d modell på en aluminiumbit med en CNC maskin :P

post-12352-0-74616900-1301416700.jpg

Exemplar 1/2. Jag funderar på att slänga upp den på tradera för att se om det finns något intresse av sådant. :)

Nu ikväll har jag äntligen lite tid över för modellering! funderar på att göra handbromsvajrarna :shifty:

Redigerad av Flinta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...