Jump to content

Dykcertifikat


Vice.
 Share

Recommended Posts

Funderar på att ta detta till nästa sommar.

Har velat ha det ett tag nu då jag älskar att snorkla då jag är utomlands. Brukar kolla på roliga fiskar och sådär. (såg en såndär giftig sist när jag var i Thailand. Lionfish)

Har pratat med en del och många säger att det är slöseri med pengar. Dyr och jobbig hobbie. Släpa med sig tuber, dräkt etc.

Är det någon av er som har certifikat eller annan erfarenhet av dykning?

Vad tycker ni, är det dyrt att skaffa all utrustning?

Gillar ni att dyka etc?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min pappas farbrors kompis son äger ett "dykarcenter", så jag kanske kan fixa extrapris på grejer om du kommer hit och handlar. :P:):)

Faktiskt. Blir det aktuellt så seriöst kan jag komma förbi och hälsa på dig samtidigt. Tänkte ändå sticka förbi Motala och hälsa på Motm nästa vår. =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skaffade Padi Open Water i Thailand, runt 2000 sek gick det på men då ingick mycket dykning och två instruktörer på oss fyra som gjorde det. Såg tyvärr inga hajjar men baracudorna var skrämmande nog...

Padi Open water? Är det en resort där du skaffade certifikat, eller vad betyder det?

Min syrra tog det nar hon jobbade i thailand for nagra ar sedan, hon sa att det var en riktig najsig upplevelse att vara nere i vettnet och kika vad fiskarna har for sig.

Najjs.

Vad jobbade din syrra som i Thailand då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...