Jump to content

Aion Online


chucky.swe
 Share

Recommended Posts

Är det någon här som spelar/spelat Aion?

Bra/Dåligt?

Lirade betan, det var väldigt kul i början (iof precis som med de flesta MMORPGs) men sen blev det för mycket farm. Troxies inlägg sammanfattar det rätt bra.

När fan ska ett MMORPG kunna konkurrera med WoW på riktigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har dom ens släppt en trial?

Försökte fixa ett beta konto när det var open beta, men fick aldrig ner klienten så jag gav upp!

Hittade sen en privatserver (någon dag efter att Aion hade släppts officiellt) som tydligen skulle vara Aion like med xp och allt!

2 veckor och jag var lvl 15, tyckte det liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för segt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har dom ens släppt en trial?

Försökte fixa ett beta konto när det var open beta, men fick aldrig ner klienten så jag gav upp!

Hittade sen en privatserver (någon dag efter att Aion hade släppts officiellt) som tydligen skulle vara Aion like med xp och allt!

2 veckor och jag var lvl 15, tyckte det liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för segt.

Du skämtar? Så segt är det inte ens på de riktiga servrarna. Lv 10 kommer man till på 2 timmar högst. Annars måste du bara ha kört typ 15 minuter per dag. Har haft Aion i ett halvår nu och är lv 42. Med alts också (notera att jag är en casual spelare). Det kommer inte vara lika mycket grind snart. Ny patch släpps den 2 Juni.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...