Sniper Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Är det någon här som spelar/spelat Aion? Bra/Dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Är det någon här som spelar/spelat Aion? Bra/Dåligt? Farm farm farm farm farm Var man inte sugen på pvp så fanns det knappt något end game. ****Detta var för 3-4 månader sedan, inte sett eller hört något sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Är det någon här som spelar/spelat Aion? Bra/Dåligt? Lirade betan, det var väldigt kul i början (iof precis som med de flesta MMORPGs) men sen blev det för mycket farm. Troxies inlägg sammanfattar det rätt bra. När fan ska ett MMORPG kunna konkurrera med WoW på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 Har dom ens släppt en trial? Försökte fixa ett beta konto när det var open beta, men fick aldrig ner klienten så jag gav upp! Hittade sen en privatserver (någon dag efter att Aion hade släppts officiellt) som tydligen skulle vara Aion like med xp och allt! 2 veckor och jag var lvl 15, tyckte det liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Har dom ens släppt en trial? Försökte fixa ett beta konto när det var open beta, men fick aldrig ner klienten så jag gav upp! Hittade sen en privatserver (någon dag efter att Aion hade släppts officiellt) som tydligen skulle vara Aion like med xp och allt! 2 veckor och jag var lvl 15, tyckte det liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för segt. Du skämtar? Så segt är det inte ens på de riktiga servrarna. Lv 10 kommer man till på 2 timmar högst. Annars måste du bara ha kört typ 15 minuter per dag. Har haft Aion i ett halvår nu och är lv 42. Med alts också (notera att jag är en casual spelare). Det kommer inte vara lika mycket grind snart. Ny patch släpps den 2 Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts