Jump to content

Vilka vinner EM 2008...


kicken
 Share

Vilka vinner EM 2008?  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 157
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hade skapat en EM-drömelva på Aftonbladet och i anfallet ingick Miroslav Klose och Alexander Frei. Gissa vem som hann spela en knapp halvlek idag innan han blev skadad och borta resten utav EM? Frei. -_-

Vilka hemska scener det var när han gick av planen gråtandes. Usch, tyckte verkligen synd om honom. Oj så han grät!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tippat Holland som segrare sedan ett tag och igår blev jag mäkta överraskad. Jag visste att de hade en offensiv av yppersta världsklass, men det som överraskade mig positivit var defensiven som vissa stunder såg hur bra som helst ut. Vilka kontringar, vilka spelare och vilka mål! Holland har stor potential att kliva ur EM som segrare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt att Daniel Andersson spelar från start idag :confused:

Bästa alternativet. Gillar han inte heller men det sägs ju att han har varit i bra form och han passar nog bäst in nu när Sverige troligtvis spelar någon form av 4-2-3-1. Alltså kommer nog Svensson också ha en defensiv roll.

---

@kickish Holland spelade iofs riktigt bra men Italien var riktigt dåliga. Får se om Holland kan spela bra mot lag med starkare försvar och om försvaret presterar lika bra i fortsättningen.

Redigerad av n00dles
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockren pungspark på Zlatan :P

Finns det någon tråd med en topic du inte har någonting att framföra, känns lite som du gillar allt i hela världen och har en åsikt eller insyn på det... Du ska inte ta det negativt utan det är bara en liten observation från mitt håll ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...