Jump to content

Garaget i Bohan


NoReas0n
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Läste nånstans att när man levererat alla bilar till Stevie så får man det där garaget och kan köra in bilar där och få cash, men jag kan inte köra in en enda bil >_<

EDIT:

Stevie

Method: Successfully complete his car boosts.

Special ability: The South Bohan garage will now offer money for any vehicle you deliver. The better the condition, the more money you will earn.

Redigerad av NoReas0n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste nånstans att när man levererat alla bilar till Stevie så får man det där garaget och kan köra in bilar där och få cash, men jag kan inte köra in en enda bil (w00t)

EDIT:

Stevie

Method: Successfully complete his car boosts.

Special ability: The South Bohan garage will now offer money for any vehicle you deliver. The better the condition, the more money you will earn.

Du kanske blandar ihop Stevie och Brucie?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske blandar ihop Stevie och Brucie?

Jag läste på en fusk sida att man kan leverera bilar till Stevie där. Jag hittade en turismo förut och då stod det "That is the car Stevie is looking for" eller liknande. Men på den där sidan stod det att man kan leverera vilka bilar som helst

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Jag kom på vad det är..En kille som heter Stevie har skickat en SMS till dig och en bild coh bilden visar hur bilen ser ut och SMSen säger vilken plats..(INGEN GPS)..Och sen när du hittar bilen ska det stå ''Youve got the car Stevie needs'' så öppnas garaget när du är nära nog och du lämnar bilen in och för pengar CASH BABY xD...Desto mindre skada på fordonet desto mer pengar :(:confused::):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom på vad det är..En kille som heter Stevie har skickat en SMS till dig och en bild coh bilden visar hur bilen ser ut och SMSen säger vilken plats..(INGEN GPS)..Och sen när du hittar bilen ska det stå ''Youve got the car Stevie needs'' så öppnas garaget när du är nära nog och du lämnar bilen in och för pengar CASH BABY xD...Desto mindre skada på fordonet desto mer pengar :):confused::):teehee:

Fan vad nice!! :(:P<_<:mellow::ermm::w000t::w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...