Jump to content

Byggnader


MiRRe
 Share

Recommended Posts

Frågar detta mest för min brors skull, han tycker det är lite tråkigt att det knappt går att gå in i byggnader. Jag själv tror att det beror på att vi inte vet var dom finns, lite svårt att hitta kanske i så stora städer.

Men kan man gå in i många byggnader och finns det någon karta som visar vilka man kan gå in i isf?

Tacksam för svar :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågar detta mest för min brors skull, han tycker det är lite tråkigt att det knappt går att gå in i byggnader. Jag själv tror att det beror på att vi inte vet var dom finns, lite svårt att hitta kanske i så stora städer.

Men kan man gå in i många byggnader och finns det någon karta som visar vilka man kan gå in i isf?

Tacksam för svar :confused:

Man kan ju gå in i alla byggnader, fast det är mer vanligt att jag kör in i dem.

Nej fniss, men du kan i alla fall gå in i de byggnader som du gjort uppdrag i, på återbesök.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaret Jazz.

Har en annan fråga, han hade tydligen hittat en stor byggnad som liksom var riktigt ghetto, inga dörrar, klotter och massa luffare i. Nu hittar han inte den igen, någon som vet vilken det är och var den finns?

Antagligen norra Algonquin eller södra Bohan. I norra Algonquin kan du också gå in i många dörrar. Jag orkar inte vara presis men gå till husen som ser ut som X och leta i dom så hittar du nog många ingångar.

Redigerad av .ZixX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågar detta mest för min brors skull, han tycker det är lite tråkigt att det knappt går att gå in i byggnader. Jag själv tror att det beror på att vi inte vet var dom finns, lite svårt att hitta kanske i så stora städer.

Men kan man gå in i många byggnader och finns det någon karta som visar vilka man kan gå in i isf?

Tacksam för svar :confused:

Håller just nu på att göra en karta där jag sätter dit ''points of intrest''. Har dock inte så mycket än. Om någon vill, spara gärna denna karta på eran dator och redigera den om ni hittar något intressant. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller just nu på att göra en karta där jag sätter dit ''points of intrest''. Har dock inte så mycket än. Om någon vill, spara gärna denna karta på eran dator och redigera den om ni hittar något intressant. :naughty:

Grymm karta. Just en sådan jag som jag letade efter! :unsure: Ska se om jag hittar några intressanta platser då..

Redigerad av _Neo_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller just nu på att göra en karta där jag sätter dit ''points of intrest''. Har dock inte så mycket än. Om någon vill, spara gärna denna karta på eran dator och redigera den om ni hittar något intressant. :naughty:

Aw gud vad nice snyggt gjort Cyprez :unsure: Hoppas du fortsätter med den, släng gärna upp den när du är färdig med den eller har hittat fler saker, sparar denna :lol:

Ska om jag hittar någon lägga till, vi kan ju hjälpas åt alla som lirar IV ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller just nu på att göra en karta där jag sätter dit ''points of intrest''. Har dock inte så mycket än. Om någon vill, spara gärna denna karta på eran dator och redigera den om ni hittar något intressant. :naughty:

Vart har du hitta kartan?

EDIT: jag hitta den. :unsure:

Redigerad av .ZixX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom att tänka på något. I början av spelet så skulle man

kasta något föremål genom en ruta på en butik för att ägaren inte ville betala sina skulder.

. Var ligger denna butik? Någon som kommer ihåg eller rent av vet det? Skulle även vara tacksamt med namn. Har nämligen markerat ut fler saker på min karta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...