Jump to content

Tjäna pengar snabbt?


iamabbe
 Share

Recommended Posts

Go to an ATM, then cause a traffic jam to the area. Wait for someone to take money from the ATM, then kill him or her. Make sure to block any nearby roads so the ambulance cannot get to the murdered victim. Take the money they dropped on the ground. Then, run a short distance away, and go back. The money should have respawned on the ground. You can repeat this as many times as desired. You can also kill more people taking their money from the ATM to increase the amount of money that respawns.

(Hämtat från Gamefaqs [nwabu2])

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bruka gå till internetcafét (vet inte om du har kommit så långt nu). Men där har man ju ett eget mailkonto, där bruka man ju få brev av en (har glömt namnet) där han ber dig stjäla ett fordon åt honom. Och ju hel fordonet är (dvs. ju mindre du krockar) desto mer pengar får du.

Det går ju också ringa till sin vän och fråga efter jobb, men jag bruka inte få så mycket pengar då :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta när man får egen mailadress kan man välja själv då eller? Asså vad man ska ha för mail?

Förstår inte riktigt vad du menar, så får förklara utifrån det jag tror du syfta på.

1. Man kan inte välja/registrera eget mailkonto, utan om jag inte minns fel gick man in på mail, där ska det finnas ett mail med en länk i. Klickar man på länken så har man startat sitt mailkonto.

2. Vad jag har sett hittills (har bara klarat 13% av spelet) så kan man inte välja vad för mail man vill ha i sin inkorg, utan det är bara läsa igenom, och sedan välja om man vill skicka tillbaka ett positivt svar eller ett negativt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni spränger upp Grouppe Sechs-vans så kommer det flera tusen dollar på marken. ;) Spränger = rånar. I s'pose. Bara läst det, och har tänkt att testa. Men har inte hittat någon ännu.

Sedan kan man sno limo, taxi och andra snygga bilar för att sedan gå ut och döda dess ägare. Dom brukar ha mer pengar än de flesta andra pedsen. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...