Jump to content

Vice city


Hvl10nh
 Share

Recommended Posts

Tack för suuuuper snabbt svar :P men vad synd att det inte går

I SA kunde man ju åka till Liberty city trodde då att man skulle kunna åka till Vice city i det här spelet :)

Man kunde väl bara åka till LC från SA om man typ "fuska" eller har jag fel? :)

Utanför ett uppdrag då såklart.. tror det fanns ett sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kunde väl bara åka till LC från SA om man typ "fuska" eller har jag fel? :)

Utanför ett uppdrag då såklart.. tror det fanns ett sånt.

Nope inget fusk, du får ett uppdrag att döda någon i Marco's Bistro (tror det hette så?) har jag för mig. :P

Hoppas! det var från den staden jag fick alla mina sköna GTA drömmar=). Men de kanske har börjat om, så nästa spel blir ett GTA Vice city blabla, hoppas

Håller med, riktigt sköna minnen ifrån Vice City, 80 talet liksom. :)

Men jag mest minnen från GTA III, vilket som var min favorit del i GTA serien, men nu är det GTA IV. :wub:

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope inget fusk, du får ett uppdrag att döda någon i Marco's Bistro (tror det hette så?) har jag för mig. :)

Man kan ta sig dit annars också, genom att flyga med en jetpack genom taket i gymmet. På sätt och vis kan man kalla det för fusk, om inte annat så är det väl enklaste sättet att få tag på en jetpack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min bror sa efter att ha läst game reactors tidning att det skulle komma ett till GTA som är mer inriktat på Vice city typ, förstod inte fullt vad han babblade om men, who knows.

Men nej...

De spekulerade kring att expansionerna som kommer till Xbox 360 kan bli ungefär lika stora som Vice City. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var på stället där man såg skylten att man kunde åka till VC i trailern. Fast i spelet var den inte där :/ Så det kanske var nått R* hade tänkt med från början, men vad vet jag ^^

Det var bara en reklamskylt, det fanns ingenting som stödde idén att man skulle kunna åka dit själv i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...