Jump to content

Mr. Tasty a.k.a Cherry Poppers


VickeX
 Share

Recommended Posts

Ni som lirat Vice City vet att glassbolaget Cherry Poppers inte riktigt bara inriktar sig på glassförsäljning direkt. Glassbilen för Cherry Poppers, "Mr.Tasty" är ju nu tillbaks i LC, och visst är den creepy?

Har ni inte åkt i en, gör det. Testa "sirenen". Det finns en bunt olika. Varav dom flesta är delvis kända småsnuttar, som enligt mig är känns väldigt skrämmande. Som någonting som kan vara i ett tomt rum i ett spökhus i en skräckfilm. Sedan är inte kvalliteten på högtalarna och därmed ljudet på topp heller. Den är verkligen läskig. :ph34r:

Tänkte få det sagt. Föresten. Fick man veta speciellt mycket om glassbolaget i VC? Någon som har lust att förklara lite?

Edit: Jag tycker också att det känns som så att låten (på sirenen (är det siren eller syren eller hur är det egentligen?)) går snabbare och snabbare desto snabbare man kör med bilen. :ph34r:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ända man fick veta, var väl att dom hade knark i glassen? :ph34r:

Jo. Det är det jag visste också. Men jag tänkte om det kanske fanns / finns någon bakgrundshistoria eller någonting?

Vad har fått rockstar att vilja få den läskig nu (om den nu är det, eller om jag bara fantiserar)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roliga med glassbilen är att musiken går precis som bilen.

Bilen går snabbt <> musiken går snabbt ^_^

Bilen backar <> musiken går baklänges och låter ganska weird :)

Det roligaste är att backa lååååångsamt. :wub:

Ja. Jag tycker det är creepy. :) Ingen mer som tycker att musiken och hela stämningen över Mr.Tasty är skrämmande? Jag fick syn på den mycket tidigare än jag tog den. Och när jag tog den var det mörkt och dystert och regnade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...