Jump to content

KRAPEA..


Tigerr
 Share

Recommended Posts

Är det någon som hinner skriva ner eller uppfatta numret på försäkringsbolaget man gör reklam för på teve? 1-555-555- och sen 2121? 2211? 1212? 1221?,

Den fungerar inte.

Har hört nånting om en sida som heter www.litlelacysupricepage.net

På GTA då.

Har själv inte kollat.

Haha, måste testa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittar du en länk på en billboard eller hör den på radio går det nästan alltid att gå in på den. Däremot finns det en del nummer på skyltar som inte ger annat än en "död linje"-signal när man försöker ringa.

Är det någon som hinner skriva ner eller uppfatta numret på försäkringsbolaget man gör reklam för på teve? 1-555-555- och sen 2121? 2211? 1212? 1221? Vore kul att testa. Vice Citys nummer "1-866-9-SAVEME" funkar inte att ringa. Synd, det hade varit roligt att höra, och skulle jag ringa det numret IRL skulle det antingen inte gå för att det var sex år sedan numret skapades, eller så skulle det gå och jag skulle få betala 50 spänn för att höra ett ljudklipp :)

Jag såg något nummer första gången jag satte på tvn och tänkte skriva ner det nästa gång det kom, men det ville aldrig komma igen.

Men om det visas i en väldigt kort stund så är det inte säkert att det funkar. Jag såg ett nummer på en stor billboard (fast än det var en sån där tygrulle :)) som var på ett stort hyreshus. Såg rätt lyxigt ut. Det stog någonting om att det snart skulle vara färdigbyggt och att det skulle finnas många lägenheter med dyr inredning och fin utsikt. Nummret gick inte att ringa. Testade 7 gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Off Topic. Finland och Danmark nämns i en nyhetssändning också, dom tävlar i nått.

Ja, jag tror det var nån european drinking contest som hade ordnats i Milan. ^^

Finland är dessutom med på den där underbara resa-till-Europa-sidan.

----

Finns det öht några telfonnummer som funkar att ringa förutom ZIT och 911? Jag har testat några som visats i TV och några som stått på skyltar men de funkar inte.. Oh well. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...