Jump to content

Köpa hus i IV går det inte?


qpong
 Share

Recommended Posts

Går det att köpa lägenheter/hus osv som man kunde i gta vc och sa?

Jag vill minnas att Rockstar officiellt sagt att det inte kommer att gå köpa fastigheter alls utan de kommer komma i ens ägor genom spelets gång via uppdrag och liknande. Typ för att man inte ska kunna köpa sitt herrgårdshus innan man får det så att säga.

Personligen hade jag velat kunnat köpa hus, klubbar, verksamheter osv för innan dess så var det så jäkla tråkigt att ha hundratusentals dollar utan något att kunna spendera det på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill minnas att Rockstar officiellt sagt att det inte kommer att gå köpa fastigheter alls utan de kommer komma i ens ägor genom spelets gång via uppdrag och liknande. Typ för att man inte ska kunna köpa sitt herrgårdshus innan man får det så att säga.

Personligen hade jag velat kunnat köpa hus, klubbar, verksamheter osv för innan dess så var det så jäkla tråkigt att ha hundratusentals dollar utan något att kunna spendera det på.

Beväpna dig till tänderna och köp alla kläder som finns i LC :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart köper man kläder då? Har bara hittat den kassa affären som man får tips om när Michelle klagar på ens kläder. Vart kan man kirra kostym?!

Finns två (eller är det fler?) lite lyxigare affärer på Algonquin (eller hur det nu stavas) där man kan köpa kostym, finskor kavajer m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon affär där man kan köpa lite "fulare" kläder, altså slitna begagnade kläder. Med fulare menar jag motsatsen till finare. Min svenska är inte på topp idag.

Dendär klädaffären där det säljs ryska kläder har väl inte dem "finaste" direkt. Men slitna begangnade har jag inte hittat ännu. ;)

Skulle vara bra om man vill leka luffare i diverse Dukes kvarter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...