Jump to content

Empire buildings, och sen?


Bruttan
 Share

Recommended Posts

Jaaa jag vet jag är efter som inte har spelat VCS förns nu.

Jag har tagit över alla empires på vänstra ön, broarna är fortfarande stängda och jag har gjort 15 av 15 jobb på både pimping, loan shark och protection.

Men nu då?

Händer ju inget mer nu? Inga mer uppdragsgivare?

Vad ska jag göra nu är den stora frågan...?!

Tacksam för snabbt svar då jag vill fortsätta spela!

PUSS/ Bruttan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Broarna blir inte upplåsta förrän du har gjort ett visst antal uppdrag, så det finns alltså uppdrag kvar. Frågan är då om det inte finns några uppdragsgivare kvar på kartan? Vilket uppdrag gjorde du senast?

Hmmm "To Victor, the spoils" tror jag att det var.. Men just nu finns det inga som helst uppdragsgivare kvar.. bara massa empire states?? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bugg?

Det skulle inte förvåna mig, VCS är det värsta spelet i serien med antal buggar... Du har ingen äldre sparfil du kan ladda och börja om från, så du slipper köra om helt från början?

EDIT: Kollade nu en walkthrough och jag hade fel om vilket uppdrag det var. Däremot ska du ha fått ett textmeddelande om att du har besök på flygplatsen, åk dit och kolla! Om du inte har nån cirkel, vänta med att ta empire-uppdrag och hoppas på att du får ett meddelande när du bara går/åker omkring. :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle inte förvåna mig, VCS är det värsta spelet i serien med antal buggar... Du har ingen äldre sparfil du kan ladda och börja om från, så du slipper köra om helt från början?

EDIT: Kollade nu en walkthrough och jag hade fel om vilket uppdrag det var. Däremot ska du ha fått ett textmeddelande om att du har besök på flygplatsen, åk dit och kolla! Om du inte har nån cirkel, vänta med att ta empire-uppdrag och hoppas på att du får ett meddelande när du bara går/åker omkring. :)

HAHAAAAAAAAAAAAA blir så arg :)

Så jävla typiskt... Neeeej jag får börja om från början :(

Tack så hemskt mkt för hjälpen, nu ska jag gråta ihjäl mig!!!!! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...