Jump to content

Den nya Renard


Renard
 Share

Recommended Posts

Ok, jag har helt enkelt bestämt mig för att visa GTAsajtens forum att jag inte är någon sorts lokal idiot som är spydig och har dålig humor. Ingen gillar en sådan person, och jag kan förstå att majoriteten av er här på forumet retat sig på mig i många fall. Men jag kan ju säga som så, att jag med hjälp av GTasajtens forum lekt lite med min egen personlighet. Ibland känner jag för att busa lite, så jag går in på GTAsajten och leker runt lite med er. Det är det här som gjort mig så förbannad. Jg ville ju inte göra er förbannade. Jag vill inte att ni ska tro att det är den sortens person jag är. Jag är egentligen en snäll, omtänksam och ganska trevlig kille (det är mina vänners beskrivning av mig) på snart 17 år som inte alls är den sortens person jag utgett mig för att vara.

Jag har nu börjat hjälpa folk här på forumet lite smått, och ska fortsätta så och vara trevlig i hopp om att ni kanske kommer ändra er uppfattning om mig.

Jag vill också be om ursäkt till vissa personer som jag kanske jävlats med eller irriterat extra mycket. Det var absolut inte meningen.

Ha det bra grabbar! Och kanske någon enstaka tjej också :teehee:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...