Jump to content

Färsk fakta 2


 Share

Recommended Posts

"Jetplan och vanliga plan kommer landa och lyfta på flygplatsen, med synliga piloter. När de som testa spelet körde längs ett av flygplanen som skulle lyfta så fick han 4 wanted stjärnor"

Jag undrar på viket sätt spelet hindrar oss att ta det där planen? Jag skulle åka med en buss och blocka vägen för planet och sen hoppa på men kommer spelat att göra planen genomfarbara (som i VC och testdrive: unlimited) eller kommer dörren vara låst till cockpiten (stavning??) eller kommer det vara osynliga väggar vad tror NI.

Tack för mig =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag håller på och letar, har redan kollat igenom 3 artiklar för jag kommer inte ihåg vilken det var. Men så fort jag hittar det så ska jag copypasta det.

Tommy du översätter väldigt mysko ibland.

Och du kommer inte hitta nåt om åskan som döljer ljudet av vapenen för det är ett hopkok av just din konstiga översättning av detta.

# During the mission Harbouring a Grudge we engaged in a massive shoot-out down at the docks. It occurred during a thunderstorm. The rain looked quite awesome as it bucketed down, but it was the lightning that was most memorable. As it cracks a flash rattles through the whole world, throwing its own weight behind at atmosphere already encouraged by the bursts of fire coming from everywhere and the environment falling to bits under the combat.

Bra att du sätter källa för då kan man gå in och få en korrekt beskrivning själv. :teehee:

Redigerad av SteelWolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tommy du översätter väldigt mysko ibland.

Och du kommer inte hitta nåt om åskan som döljer ljudet av vapenen för det är ett hopkok av just din konstiga översättning av detta.

# During the mission Harbouring a Grudge we engaged in a massive shoot-out down at the docks. It occurred during a thunderstorm. The rain looked quite awesome as it bucketed down, but it was the lightning that was most memorable. As it cracks a flash rattles through the whole world, throwing its own weight behind at atmosphere already encouraged by the bursts of fire coming from everywhere and the environment falling to bits under the combat.

Bra att du sätter källa för då kan man gå in och få en korrekt beskrivning själv. :teehee:

Jo jag kommer hitta det. För det du kopierade på engelska har jag för mig är från en punktlista, och jag läste det i en artikel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag kommer hitta det. För det du kopierade på engelska har jag för mig är från en punktlista, och jag läste det i en artikel.

Han kopierade det från en artikel som med största sannolikhet är den du inte vill uppge, som på sista sidan av 10 har en punktlista i sig. Och där står det minsann inget om att ljudet drunknar, utan bara att "blixtarna är coola och ger mer djup", ungefär. Inget av det du säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kopierade det från en artikel som med största sannolikhet är den du inte vill uppge, som på sista sidan av 10 har en punktlista i sig. Och där står det minsann inget om att ljudet drunknar, utan bara att "blixtarna är coola och ger mer djup", ungefär. Inget av det du säger.

Nej jag har kollat igenom typ 6 artiklar nu och jag hittar inte det. Det finns typ 10 artiklar har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...