Jump to content

Till er som väntar på PC versionen!


Alfa
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg
:confused:DÅLIGA NYHETER - GTA IV KANSKE BLIR TILLGÄNGLIGT FÖR PC :lol:

En nära vän till min far jobbar för en reklambyrå som har ett skrivet kontrakt med Rockstar North i ett europeiskt land. Reklambyrån ägnar sig ändas åt att göra reklam/reklammontrar för PC spel. Jag pratade med den här personen och han berättade då för mig att Rockstar kommer att släppa GTA IV till PC.

Eftersom att reklambyrån i fråga är ett seriöst företag som har ett kontrakt med Rockstar North, valde jag helt enkelt att tro på den här personen som dessutom är en mycket nära vän till min far sedan barndom.

Att jag dessutom fick GTA IV muggar, boxar, dekaler och T-shirts gör ju saken bara ännu mer trovärdig! För övrig har inte den här personen något att vinna på att hitta på detta, möjligtvis bara förlora, därav tänker jag inte avslöja min källa eller reklambyrån han jobbar för. Inget är ju officiellt, men ni som oroligt väntat på PC versionen kan helt klart pusta ut. Den kommer!

Och på efterfråga av Kebab så har jag en bild på sakerna jag fick av reklambyrån, tyvärr glömde jag att fota dekalerna också.

<a href="http://frip.dk/stabrecords/GTAIV.jpg" target="_blank">http://frip.dk/stabrecords/GTAIV.jpg</a>

Med vänliga hälsningar

Alfa

Hoppas verkligen inte att GTA IV kommer till PC. Ingen vill ha det till PC, förutom dom som vill ha det till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas verkligen inte att GTA IV kommer till PC. Ingen vill ha det till PC, förutom dom som vill ha det till PC.

Sluta trolla Cyprez... du är värdelös på det.

...och eftersom du brukar neka till att du är forumets största (och mest misslyckade) troll så gör detta dig i så fall till en egoist. Bara en egoist resonerar på det där viset.

Men sen vet ju jag att du är ett troll, och du erkände det faktiskt på din profil förrut under "interests". Men den texten har du ju ändrat på nu eftesom du tror att du fortfarande kan lyckas med dina tafliga provokationer.

Bli en hjälte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta trolla Cyprez... du är värdelös på det.

...och eftersom du brukar neka till att du är forumets största (och mest misslyckade) troll så gör detta dig i så fall till en egoist. Bara en egoist resonerar på det där viset.

Men sen vet ju jag att du är ett troll, och du erkände det faktiskt på din profil förrut under "interests". Men den texten har du ju ändrat på nu eftesom du tror att du fortfarande kan lyckas med dina tafliga provokationer.

Bli en hjälte.

ÄGD CYPREZ ÄGD BÖNNE

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...