Jump to content

Shipsimulator 2008


Hvl10nh
 Share

Recommended Posts

Kan man gå runt på båtarna? liksom gå in i hytterna och kuta runt som en skadad fjolla på däck medans man har "cruise control" i så båten kör av sig själv? :P

man kan gå runt på båten JA, men bara utsidan + komandobryggan.

Man kan styra båten även när man går omkring :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drog ner det här idag, lite småkul men fattar inte så mycket, hur binder man ihop båtar, eller byter båt in-game?

Testade Titanic Jungfruresan, men båten går i 2 km/h :whistling: , går den inte snabbare?

Det är endast 2008 års upplagan det går att binda ihop båtar, för att lära dig det så gör uppdraget som jag tror heter "rescue a yach" och när det gäller titanic så tar det upp till 21 minuter innan sen når sin topphastighet av 22 knop som är ungefär 36 kmh. Andledningen att det ser ut att gå sakta är för man inta har nått att gämföra med tilexempel träd och andra båtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man gå runt på båtarna? liksom gå in i hytterna och kuta runt som en skadad fjolla på däck medans man har "cruise control" i så båten kör av sig själv? :)

Delvis inne i titanic, skulle bli för mycket att bygga upp orginalet.

Drog ner det här idag, lite småkul men fattar inte så mycket, hur binder man ihop båtar, eller byter båt in-game?

Testade Titanic Jungfruresan, men båten går i 2 km/h :rolleyes: , går den inte snabbare?

Jag minns inte hur snabbt jag fick upp min i men det var minnst 40 knop tror jag, kanske mer minns inte.

---

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns inte hur snabbt jag fick upp min i men det var minnst 40 knop tror jag, kanske mer minns inte.

---

:)

Omöjligt! Har du kommit upp i 40 knop har du kört med Red Jet 4 eller med någon av motorbåtarna, att komma upp i så höga hastigheter med de övriga fartygen är som sagt helt omöjligt.

-----

Själv har jag också spelet, köpte det bara någon dag efter release har jag för mig. Riktigt kul faktiskt, roligast att köra Free roaming och med Pride of Rotterdam. :cry: Har inte försökt så mycket med uppdragen än, men det blir väl att börja mer med dem så småningom.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...