Jump to content

Ny stridsvagn


Speeder
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

;) tack för den skitcoola sidan speeder!men det är ett problem när man har laddat ner den där zip filen ska man packa upp den först och sen installera hela skiten?men när man ska intstallera modden me den där "installeringsaken" ska man sätta dom där man har installerat gta 3?för jag provade installera motorcykeln men det kom ingen motorcykel :'( ?har jag gjort fel? -_- :'(
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;) tack för den skitcoola sidan speeder!men det är ett problem när man har laddat ner den där zip filen ska man packa upp den först och sen installera hela skiten?men när man ska intstallera modden me den där "installeringsaken" ska man sätta dom där man har installerat gta 3?för jag provade installera motorcykeln men det kom ingen motorcykel :'( ?har jag gjort fel? -_- :'(

Den är inställd på C:\RckstarGames\GTAIII Så ändra det till där du har installerat GTA3.

MP5: Man får med den i VC moden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!(ursäkta)'

Nu kan jag inte stara gta3 bara för dettta!

Jag trycker på iconen och då kommer rockstar r:et upp sen blir allt svart och sedan kastats jag ut.Jag trycker på den nerfäldda länken rakt ner men jag slängs ut igen.

vAD Skall jag göra??

Lägg tillbaka dina backuper i GTA3 foldern... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...