Jump to content

TorrentsHastighet


den0m
 Share

Recommended Posts

Nu är det såhär att jag har skaffat XP till min gammla ME-dator och det har hitills funkat jättebra tills jag bestämde mig för att skaffa något torrent-program d.v.s bitspirit.

Det fungerade alltid finemang när jag hade det på min ME men nu så får jag bara upp hastigheter av 1-2 KB/s oavsett torrent. :)

Vad ska jag ändra för att det ska gå som det gick förut? Har inte öppnat nå portar för det behövdes inte förut.

Tack för snabba svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa annars med Bitlord 1.1 en del torrent som man laddar med utorrent brukar vissa att den är skadad. Men om man testar samma torrent med ett annat program så funkar det fintfint

Keke bitlord är bannat på många ställen me.. Fast det är ju sant, använder man piratebay så duger de kanske XD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig har Bitlord V1.1 varit en dröm. Funkar perfa och har kunnat ladda ner från alla torrent sidor jag försökt. Kör nu do.c med en Test period med Utorrent. Tänkte att det kan väl inte skada att pröva. Lite jobbigt att vid 1000Kb/s ner och 300 Kb/s upp så går hela datorn segt. Vi Bitlord så gick det segt vid 1300 Kb/s ner och 700 Kb/s...

Men annars så har det gått bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...