Jump to content

ny GTA FAN SIDA!


daffi90
 Share

Recommended Posts

tja jag och en kompis startar och llägger upp snart en sida med mods länkar! och det jag undrar är detta vill du ha just dina mod länkade!? eller er banner ! allt är gratis sidan öpnar snart! och vi vill få in så många mods som möglikt! så länka på här! skriv också under länken vad som händer när man laddar ner moden till ex (

bilar flyger mod:: denna mod gör så att bilar flyger) typ så! vi kommer att vara en stor parter till gta sajten! vi kommer att ha deras länk! som tack för att dela med sig!

skicka in just din länk så ger vi dig credits på siten vi kommer ha ett crime system ! mm som det står hur många som har laddat upp downloads mm!

skriv in din länk här!!! :confused::wub::) och vi tacckar dig för visat intresse!!

länk till sidan design mm kommer ändras under tiden!

hemisda

Redigerad av daffi90
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du ska skapa en hemsida måste du för det första bättra på din svenska, sedan vore det en fördel om du lärde dig lite mer om webdesign. Jag säger absolut inte att du ska lägga ner projektet, alltid kul med fler och nya gtasidor, men du bör be åtminstone be någon kolla igenom texter och dyl. innan du lägger upp det på din sida.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Hr-hrrm. Who's talking?

Btw har den här tråden spårat ur; skärp er innan det blir rapporterat.

Eftersom länken är bruten, sidan inte var något vi nödvändigtvis behöver hålla oss uppdaterade om och alla idioter snackar om något helt irrelevant för ämnet så tycker jag vi försöker locka hit en sån där maktgalning redan nu.

*Leker modelator* - Tack för den Umberto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...