Jump to content

Nya bilder?


Colan K
 Share

Recommended Posts

:lol:

Vi har ett helt forum bara för GTA IV!! Då ska vi väl för sjutton använda det?? När det dyker upp nåt nytt, är väl det bästa att starta en tråd om det så alla vet att det faktiskt är nåt nytt? Det blir inte ett dugg bättre för att vi lägger in allt i en tråd och allt blir en enda röra. När man sedan vill kommentera nåt måste man kanske leta igenom en hel topic på kanske tio sidor för att hitta det man söker.

Vad f-n är dessa "officiella" trådar bra för då vi har ett helt forum för ämnet i fråga?? "Officiella bildtråden, alla bilder här", "officiella nyhetsråden, alla nyheter här", "officiella övrigt-tråden, allt övrigt här" och liknande... Allt blir en enda röra till sist, allt blir bara svårare att hitta ju större tråden blir. Bättre med många små trådar, man hittar det man vill hitta lättare och det hålls mycket bättre ordning i alla ämnen.

Nej, reported.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför skulle det inte få bli det? :whistling: Det ger faktiskt ett ganska konkret diskussionunderlag, speciellt på Sveriges största GTA- forum.

Alltså. Det jag menar är att alla postar samma bilder, sedan kommer fler bilder, om och om igen.

Blir ju bara massa bildtrådar. Hur kul ser det ut på en skala.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså. Det jag menar är att alla postar samma bilder, sedan kommer fler bilder, om och om igen.

Blir ju bara massa bildtrådar. Hur kul ser det ut på en skala.

Men det är ju det ett forum är till för! Inte fan har man en massa trådar där man tränger in allt som handlar om en sak, och det som handlar om en annan sak i en annan tråd.

Då vore det väl lika bra att göra en tråd som denna: "Officiella GTA IV-tråden, ALLT snack om GTA IV här!" Istället för en sådan tråd, har vi ett helt forum för GTA IV!! Hej, går det inte upp ett ljus??

Jösses, det här är typiskt GTAsajten. Varför? :whistling:

Konstigt att inte tråden är låst än.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju det ett forum är till för! Inte fan har man en massa trådar där man tränger in allt som handlar om en sak, och det som handlar om en annan sak i en annan tråd.

Då vore det väl lika bra att göra en tråd som denna: "Officiella GTA IV-tråden, ALLT snack om GTA IV här!" Istället för en sådan tråd, har vi ett helt forum för GTA IV!! Hej, går det inte upp ett ljus??

Jösses, det här är typiskt GTAsajten. Varför? :whistling:

Konstigt att inte tråden är låst än.

Fast man skulle väl kunna kategorisera 'bilder' som ett ämne under GTAIV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idiotisk idé, inför i stället krav för att bildtrådarna skall datummärkas.

Slicka min pannkakspanna tills grekerna står på rad och sjunger den svenska nationalsången, bra idé!

Edit: L_volls idé var inte dålig heller. Att dela upp spelforumen (iaf IV) i olika delar.

Bilder och annan media

Storyline, frågor, svar och diskution

Annat

Kanske någonting sånt?

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slicka min pannkakspanna tills grekerna står på rad och sjunger den svenska nationalsången, bra idé!

Edit: L_volls idé var inte dålig heller. Att dela upp spelforumen (iaf IV) i olika delar.

Bilder och annan media

Storyline, frågor, svar och diskution

Annat

Kanske någonting sånt?

Bra idé, fast inte min. Jag menar att bilder är ett ämne och kan ha en egen tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra idé, fast inte min. Jag menar att bilder är ett ämne och kan ha en egen tråd.

Hmm, det var så jag förstog dig också.

***GTA IV:

**Bilder och annan media

**Storyline, frågor, svar och diskution

* Behöver jep me gatherig in te good

* Fråga om uppdraget "Gathering in the goods"

* Tips för uppdraget "Gathering in the goods"

**Annat

* Fototävling GTA IV #1

*** (Forum)

**(Forumdelar)

*(Topics)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, det var så jag förstog dig också.

***GTA IV:

**Bilder och annan media

**Storyline, frågor, svar och diskution

* Behöver jep me gatherig in te good

* Fråga om uppdraget "Gathering in the goods"

* Tips för uppdraget "Gathering in the goods"

**Annat

* Fototävling GTA IV #1

*** (Forum)

**(Forumdelar)

*(Topics)

Fast jag menar att det är bra som det är nu och att man kan posta alla bilder i denna tråd. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...