Jump to content

Windows Vista?


VenoM
 Share

Recommended Posts

Det rekommenderas ju inte direkt att ha dock om du jagar FPS, det kan vara brutal skillnad, och i dagsläget verkar det bara vara medvetna begränsningar som gör DX10 snyggare (läs fittföretaget Crytek med sitt Crysis).

Jag hade enorma problem med Vista när jag använde det, har väl säkert förbättrats dock. Så är det med alla Windowsoperativsystem.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det rekommenderas ju inte direkt att ha dock om du jagar FPS, det kan vara brutal skillnad, och i dagsläget verkar det bara vara medvetna begränsningar som gör DX10 snyggare (läs fittföretaget Crytek med sitt Crysis).

Jag hade enorma problem med Vista när jag använde det, har väl säkert förbättrats dock. Så är det med alla Windowsoperativsystem.

Hmm, blir till och fundera på dethär :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sitter med vista, har gjort i vet inte en månad typ.

funkar väl rätt bra, lite jobbigt i början när man inte är van å inte hittar..

det jag störde mig på mest var all jävla säkerthet, men det lyckades jag få bort ^^

Håller med. Öppnar man exempelvis Paint. "VILL DU ÖPPNA DETTA PROGRAM?".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade lite småproblem i början när jag köpte min nya dator, runt februari 06. Men efter en månad eller så började det flyta fint och det gör det än idag.

Ett problem bara, från min dator med Vista hittar jag andra datorer på nätverket, men från de andra datorerna på nätverket hittar jag inte min dator. Vet någon varför eller vad jag kan göra åt saken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...