Jump to content

Bloodbrothers


Ma__Cipriani
 Share

Recommended Posts

Hi there! :cc_detective:

Theonly one and me stunted for 2 hours some days ago and it resulted in "Bloodbrothers".

The name "Bloodbrothers" popped up in my mind when me and him was talking about child-memories as we've been in same class for almost ten years. Friends since the age of time. :shifty:

So, we decided to have Theonly one as editor but I also wanted to, so we made two vids. ^_^

Please tell/rate which video that you liked most, it's just a little contest between me and him. :cc_detective:

To make it a bit easier: His stunts is in LC, while mine is VC. <_< (Might be hard to understand in my version)

Theonly one's version:

Bloodbrothers HQ Download+Stream

MaCi's version:

Bloodbrothers MQ Streaming

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra stunts för bara 2 timmar, själv suger jag rätt hårt på time limited vids. Angående redigeringen så blir det nog oavgjort, gillade inte musiken i Theonly ones version, medan Metallica är auto-win :lol: Har inga kakor men en klapp på axeln och ett "bra gjort" kan ni få :lol:

Eddeman! Det var inte igår :teehee:

--

Bra film, såg bara stream, så jag vill inte kommentera redigeringen så mycket men stuntsen var som sagt mycket bra för den korta tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra stunts båda.

OK Editering båda.

Bäst editering var ändå Antes vilket kanske är förståeligt. Dock måste jag säga att ditt sista stunt, Ante var jävligt upprepat i din version. Redigeringen där var väl kanske bra. Men du körde det överdrivet många gånger. Aldrig sätt ett stunt i en stuntfilm visas så många gånger.

So thats a fail, im sorry.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...