Jump to content

XBOX360 Arcade vs. Premium


Mathias
 Share

Recommended Posts

Hej hopp!

Det är som så att jag har funderingar på att skaffa 360 igen, tack vare kicken. Dock undrar jag om "XBOX360 Arcade" är något att ha alls?

För er som inte vet så är arcade en ny variant på Core. Skillnaden är att man får med några småspel och har "HDMI".

Vad är det som är skillnaden på premium och de billigare varianterna? Jag har hört "det är hårddisk i premium", men är det allt?

Isf. måste man ha hårddisken? Vad kostar en sådan att köpa i efterhand annars?

Har letat efter sidor som man kan jämföra de båda konsolerna på, men jag hittar ingen sida som säljer båda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är medveten om att det finns en 360 tråd va?Förövrigt så ska man köpa Premium och inte arcade. 64MB kommer du inte långt på.@Zack, Elite har funnits i sverige i flera månader du.
Gamecast is the shit, it's a real gangsta game!!
Du är medveten om att det finns en 360 tråd va?Förövrigt så ska man köpa Premium och inte arcade. 64MB kommer du inte långt på.@Zack, Elite har funnits i sverige i flera månader du.
Gamecast is the shit, it's a real gangsta game!!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har hört så ska man vänta till Eliten släpps då risken för red ring of death är mycket mindre.

Jag vill inte lägga så mycket som den kostar på en konsol, jag blev sugen pga. ett erbjudande med ett väl överkomligt pris.

Du är medveten om att det finns en 360 tråd va?

Förövrigt så ska man köpa Premium och inte arcade. 64MB kommer du inte långt på.

@Zack, Elite har funnits i sverige i flera månader du.

Det vet jag, ser jag ut att bry mig?

Arcade har dessutom ett 256mb stort flash minne, inte stort det vet jag. Men vad behöver jag alla dessa gb som de dyra varianterna har till? Jag säger inte att de är onödiga, jag vill bara veta vad man har de till.

Förstår inte :naughty:

Du menar att det laggar upp sig? Men man får väl garanti med när man köper?

Alla lampor runt on/off-knappen blir röda för att maskinen är trasig.

Visst har man garanti, men det är väl inte direkt kul att åka som en stolle till affären stup i kvarten för att lämna ifrån sig den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...