Jump to content

Problem vid installation av Nero 8


Kebab
 Share

Recommended Posts

Hej. Jag försöker installera Nero 8. Men datorn säger ifrån. Jag får upp det här meddelandet:

4fldqka5ccsa.png

Trycker jag på OK så startar datorn om, och sen kommer rutan upp igen. Jag har testat fem gånger nu.

Det konstiga är att jag inte kan minnas att jag har haft Nero 6 installerat, däremot Nero 7. Jag har hur som helst avinstallerat och raderat allt Nero-relaterat som jag har hittat, men den här rutan kommer ändå upp gång på gång. Vad tror ni det här beror på? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag försöker installera Nero 8. Men datorn säger ifrån. Jag får upp det här meddelandet:

4fldqka5ccsa.png

Trycker jag på OK så startar datorn om, och sen kommer rutan upp igen. Jag har testat fem gånger nu.

Det konstiga är att jag inte kan minnas att jag har haft Nero 6 installerat, däremot Nero 7. Jag har hur som helst avinstallerat och raderat allt Nero-relaterat som jag har hittat, men den här rutan kommer ändå upp gång på gång. Vad tror ni det här beror på? :confused:

Hade samma problem jag förut... Sök i registret efter Nero och ta bort alla nycklar... Det funkade för mig sedan :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, tack för svaret!

Men hur ser en nyckel ut? :confused:

Det här är de filer och mappar jag får fram när jag söker på 'nero'. Får jag ta bort allihop?

*Bild*

Gör så här tryck på start -----> Kör -----> Regedit -----> Gå under fliken "HKEY_LOCAL_MACHINE" -----> Gå under fliken "SOFTWARE" -----> Leta efter "nero"... Om du gör rätt så ta bort hela register mappen med nero sedan installerar du Nero 8 :wub:

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör så här tryck på start -----> Kör -----> Regedit -----> Gå under fliken "HKEY_LOCAL_MACHINE" -----> Gå under fliken "SOFTWARE" -----> Leta efter "nero"... Om du gör rätt så ta bort hela register mappen med nero sedan installerar du Nero 8 :confused:

Tack för hjälpen, men jag får fortfarande fram samma meddelande. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...