Jump to content

mera frågor!


svamp i skogen
 Share

Recommended Posts

3 frågo till. 1. nån sa att den där konstiga tågrälsen nära 8 ball skulle vara ingången till en annan dimension, stämmer det? 2. vid brandstationen finns det ett garage som är lite öppet och ovanför finns det en skylt där det står: danger! keep out., går det att komma in där? 3. när man gjort ca 70 taxi uppdrag kommer det upp en text där det står att man vunnit den nya röda taxin fast man måste göra 100, ljuger dom bara eller har man vunnit nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 nej

2 nej

3 Så fort den kommer upp har man vunnit den och den kommer inte upp efter 70, utan efter 100. Om den däremot gör det så har du vunnit den, men då vinner man något annat vid 100.

Du får vänta på henkibojj för mer specifika svar.

Jag kan också svara :D

1: Nope, där står bara fyra hemlösa typer. Vissa källor säger dock att Darkel skulle ha hållit hus inne i tunnlen. Kanske det du menar?

2: Nej.

3: Du får tillgång till Borgnine taxin då du har gjort 100 taxiuppdrag, eller med andra ord; när du kört 100 passagerare. Det där om att det kommer ett meddelande vid 70, det minns jag inget av. Men om du har fått det så är det väl sant.

:innocent:

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får vänta på henkibojj för mer specifika svar.

Haha, du smickrar mig! :innocent: Men är det nåt spel jag är dålig på att hjälpa till i så är det GTA III. Min dator var inte så bra 2001 och sen dess har det inte blivit av att klara hela 3an. Vet inte varför. Men om du gjort 100 uppdrag varav 70 i sträck, kommer det stå "70" samt nåt om upplåsning.

Quattro är minsann duktig på GTA också, medan jag kanske vet mest om LCS och VCS. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du smickrar mig! :innocent: Men är det nåt spel jag är dålig på att hjälpa till i så är det GTA III. Min dator var inte så bra 2001 och sen dess har det inte blivit av att klara hela 3an. Vet inte varför. Men om du gjort 100 uppdrag varav 70 i sträck, kommer det stå "70" samt nåt om upplåsning.

Quattro är minsann duktig på GTA också, medan jag kanske vet mest om LCS och VCS. >_<

Ja, jag vet kanske mest om just GTA 3 och VC. Stories-spelen och San Andreas kan jag däremot inte så mycket om, men det jämnar ju ut sig i och med att du kan istället :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...