Jump to content

Ghost Motel: Survive the Night


Jazz
 Share

Recommended Posts

Japp, vi är några på SA-MP som har pillat ihop en långfilm på 20 minuter i SA-MP 0.1b. Den är efter en hel del arbete klar men självfallet inte felfri. Skitsamma, vi släpper den ändå och resultatet finns i länken nedanför. Filmen är lite av en stumfilm eftersom vi hade problem med att fixa röster and so on... enjoy! :unsure:

http://video.google.com/videoplay?docid=534147463978960544

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, visst fanns det en hel del småsaker. Jag upptäckte självfallet dessa när filmen redan var färdigställd och Vegas tycker VERKLIGEN inte om custom fonter i credit rolls.

Fram med orden bara Vicke. :unsure:

Nja, skulle vara kul att få vara med i uppkommande kreationer. Men det vet du ju redan att jag tycker.

Filmen var bra, trailern var bättre, filmen var inte dålig för att jag säger att trailern var bättre. Men ja. Båda två var mycket bra. Kunde klippts lite bättre och försökt fått röra kameran lite mjukare ibland. Annars var det najs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmandet stod inte jag före, förutom i trailern. Ja... klippningen var lite svår när det inte fanns tillräckligt med klipp. Iallafall där i början så reagerar man starkt på hur konstigt det ser ut, och även i slutet när allting blixtrar till (som ska dölja för antagligen den värsta självmordshoppet i GTA SA-MPs historia)...

Vi har faktiskt lite planer på en uppföljare "The Evil goes outside" etc. och vi behöver folk så jag ska höra av mig till dig. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Bump!

Nu har man sett den. Den var bra, lol. Inte värd en femma, men pga att man faktiskt satt fast vid den och vill se den får den en 3.7-a. Inledningen var väldigt bra. Mitten var väl sådär och slutet var bra.

3.7 / 5 som sagt.

Den var ju dryg i mitten för att vi inte hade någon voiceover. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...