Jump to content

En savefil har raderats...


Quattro
 Share

Recommended Posts

Ja, ni måste väl förstå vad det handlar om.

Jag hade precis klarat uppdraget "Farewell to Arms". Jag stack och sparade som jag gör efter varje uppdrag, och efter det åkte jag och gjorde uppdraget där man ska rädda Lance från det där kraftverket eller vad det nu är.

Det sket sig första gången, och jag laddar om som jag alltid brukar göra. När det hade laddat så ser jag att jag har jag uppdrag hos Lance och Diaz, inte hos Mendez som det borde ha varit. Jag blir fundersam och kollar om jag i farten har råkat ladda fel savefil, men istället upptäcker jag till min fasa att en fil är borta!!! Det finns nämligen bara sex filer, inte sju.

Jag funderar om jag har råkat radera den, men har kommit fram till att det inte kan vara så. Enda tillfället när jag skulle kunna ha gjort det är om jag skulle varit inne där man laddar och raderar spelen, men nej, det har jag inte.

Kan detta vara en stor bugg? Har nån annan råkat ut för samma sak?

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, misstag händer. Troligast är att du råkat ta bort den, men kanske har du råkat flytta/döpa om mappen i PSP\SAVEDATA (om du kör på PSP). Annars har jag nog ingen vettig förklaring ;)

Ajj, kör på PS2, glömde skriva det.

Jag är nästan säker på att jag inte raderat den, och om jag gjort det så kan jag inte fatta hur det skulle ha gått till. :P

Nå, jag har gjort om de uppdragen som försvann, återstår bara det där förb... Farewell to Arms... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...