Jump to content

deamon tools


eminem33
 Share

Recommended Posts

I min demon tools så fanns det virus och så orkar ja de inge mer så ja undrar om det finns något annat pogram som har samma fukoner?

tack i för hand

Om du har tankad Daemon Tools från deras egna sida, så är det väl inte virus på det? (Jag har det inte iallafall).

Annars har du PowerISO och Alcohol 120%. Finns fler dock, som jag inte vet xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har den nyatse och de sensate versionerna som jag ahr haft har jag ej haft något virus ifrån. Jag har PowerISO och Daemon Tools Kollade på min DT och där står dig "Daemon Tools" och inte "Deamon Tools"

Precis, det är nog rätt många som ser "Deamon" och inte "Daemon", Jag såg fel när jag skulle fixa det för första gången.. :<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att daemon tools flaggas som "virus" är absolut inget ovanligt. Anledningen är att vid installationen av daemon tools får man ett alternativ om man vill installera deras sponsor program (WhenU Daemon Tools SearchBar). Men eftersom folk bara klickar next hela tiden, så missar man alternativet. Står även i deras "Privacy Policy" när man ska installera daemon tools. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...