Jump to content

San Andreas Multiplayer 2.0


VickeX
 Share

Recommended Posts

hur gör man för att spela san andreas multiplayer......jag har SA MP 0.2.2 jag connectar till nån server och spelet startar men kommer bara till huvudmenyn <_< , trycker jag nytt spel eller ladda så blir det fel och spelet stängs av......nån som vet :unsure::w000t:

Du hittar svaret längst upp på den här sidan. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag kört cops and robbers ett bra tag och det är ett par saker som inte är direkt solklara för mig.

Hur gör jag för att som polis gripa någon? När jag skriver in kommandot för att gripa händer det inget.

Vad innebär det att ge ngn en "ticket"? Jag trodde att jag som polis bötfällde någon rosa snubbe, men han började lipa som fään. Skrev att jag abusade honom och fan och hans moster...

Blir lite trött på alla som tvunget måste döda varandra hela tiden, det måste väl gå att gripa?

Så att...

Redigerad av Bento
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sen undrar man förståss om det finns servrar där alla inte springer omkring som galningar?och om det är möjligt att programmera F tangengterna med de komandon som används i SA MPtyvärr verkar forumet ganska dött just nu...sen undrar man förståss om det finns servrar där alla inte springer omkring som galningar?och om det är möjligt att programmera F tangengterna med de komandon som används i SA MPtyvärr verkar forumet ganska dött just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Hej jag har startat en svensk sörver till samp: ip nr 127.0.0.1:7777

tyvär kommer jag inte kunna hålla den uppe mer en veck pär månad pga jag är inte hemma!!!!!

och kan nån tipsa mig hur jag TEX ändrar var man startar.;)

Det är din localhost, och vi kan inte komma åt den. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...