Jump to content

Hjälp med ett uppdrag


T-Bone Mendez
 Share

Recommended Posts

Jag börjar spela GTA 3 tidigare i veckan. Jag hade inte spelt på flera år så det kändes lite ovant först med kontrollen, men iallafall. Jag är på det uppdraget då 8-ball ska spränga båten. Claude ska skydda honom med hjälp av en sniper. Men problemet är att jag hinner bara skjuta ca 5 columbianer och sen står det Mission Failed, 8-ball's been iced.

Jag hinner inte skjuta, för han dör.

Jag kommer ihåg att jag hade problem med det här uppdraget för några årsen också. Någon som har ett bra tips till att klara det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag börjar spela GTA 3 tidigare i veckan. Jag hade inte spelt på flera år så det kändes lite ovant först med kontrollen, men iallafall. Jag är på det uppdraget då 8-ball ska spränga båten. Claude ska skydda honom med hjälp av en sniper. Men problemet är att jag hinner bara skjuta ca 5 columbianer och sen står det Mission Failed, 8-ball's been iced.

Jag hinner inte skjuta, för han dör.

Jag kommer ihåg att jag hade problem med det här uppdraget för några årsen också. Någon som har ett bra tips till att klara det?

Ta inte god tid på dig. Börja med att skjuta dom som vaktar uppgången till båten sen tar du dig sakta och säkert närmare och närmare dörren där 8-Ball springer in. Om du gör som jag sa nu så behöver du aldrig sikta om, utan du kan ha siktet på hela tiden, eftersom det är rätt många colombianer där så ser du vart nästa dyker upp.

Skulle du fortfarande inte klara det så rekommenderar jag gtamissions.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...