Jump to content

Sista Två Uppdragen?


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

Typ måste jag köpa alla 15 Byggnader?

Måste jag göra alla uppdragen innan jag gör dem två sista?

Måste jag även göra alla "Byggnads" uppdragen som man får göra för att få pengar från byggnader man köper?

:S typ jag tror inte jag kan göra Dildo Dodo och Checkpoint Charlie uppdragen :S!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ måste jag köpa alla 15 Byggnader?

Måste jag göra alla uppdragen innan jag gör dem två sista?

Måste jag även göra alla "Byggnads" uppdragen som man får göra för att få pengar från byggnader man köper?

:S typ jag tror inte jag kan göra Dildo Dodo och Checkpoint Charlie uppdragen :S!!!!!!

Ja, du måste köpa ALLA 15 byggnader och göra ALLA uppdrag hos företagen som du köper för att klara ut storyn. Och för att börja tjäna pengar på dem, ja.

Jag tror dock att det är ett företag som du inte måste göra uppdragen för för att klara storyn, jag är inte säker. Nån annan vet nog det bättre :D

Som ett litet tips kan jag säga följande. Har du problem med Pole Position så ska du gå in i ena rummet där strippan sitter. Var bara där, och vänta tills du har gett henne $600. Det tar en stund, så du kan göra nåt annat under tiden. IRL alltså :) När du gjort det så är PP klart. :wub:

Uppdraget Dildo Dodo så får du vid filmstudion, Checkpoint Charlie får du vid Boatyrads, som för övrigt bara har det ena uppdraget åt dig.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan skriva upp alla uppdrag du måste klara för att få göra de två sista uppdragen. Nu räknar jag inte med storyuppdragen.

  • Alla uppdrag med Avery Carrington
  • Alla uppdrag med rockbandet Love Fist
  • Alla uppdrag från motorcyckelgänget
  • Alla telefonuppdrag du får, du vet med den mystiske gubben
  • Alla uppdrag från filmstudion
  • Allauppdrag från kubanerna
  • Alla uppdrag från haitanerna
  • Uppdraget från båthamnen där, Checkpoint Charlie
  • Alla uppdrag från Kaufman Cabs
  • Alla uppdrag från The Malibu Club
  • Alla uppdrag från Phil Cassidy
  • Alla uppdrag från Print Works

Sen är det inget mer, uppdragen från till exempel Sunshine Autos eller Cherry Popper Ice Cream behöver du inte göra för de två sista uppdragen.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...