Jump to content

Vart är alla 15 Byggnader?


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

Hej, Jag undrar bara typ vart jag kan hitta alla 15 byggnaderna. Typ först hittar jag dem men sen kan jag inte hitta dem :S Och nu har jag cirka $250,000 och jag undrar vart jag kan hitta alla ?

Kan ni snälla skicka in vart jag kan hitta de byggnader som ni vet vart ligger. PlZZ!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, Jag undrar bara typ vart jag kan hitta alla 15 byggnaderna. Typ först hittar jag dem men sen kan jag inte hitta dem :S Och nu har jag cirka $250,000 och jag undrar vart jag kan hitta alla ?

Kan ni snälla skicka in vart jag kan hitta de byggnader som ni vet vart ligger. PlZZ!

Till allra först kan jag säga att 250.000 räcker inte till alla byggnader. Du behöver mer, men det tjänar du ihop på ett eller annat sätt.

Lite svårt att förklara vart alla byggnader finns, men jag googlade lite och hittade en karta. Där finns alla 15 byggnader utmärkta, med priser och allt :(

vcfsmap_893317_0.jpg

edit: Fan Kebab. :ermm:

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det var det slöaste jag sett! :ermm:

Lite kul att det var exakt samma karta med. :(

Ja, först började jag med mitt inlägg, men så lämnade jag datorn för en stund och när jag kom tillbaka och skickade iväg det så hade du redan skrivit :P

Men, jo, kul att vi hade samma karta :lol: Nå, han fick säkert hjälp med vad han behövde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...