Jump to content

Uppdraget då Lance får utbrott och åker till Mendez brödernas herrgård


T-Bone Mendez
 Share

Recommended Posts

När Lousie har blivit kidnappad bryr sig inte Lance om det, men när några av Mendez brödernas soldater spränger Lance bil blir han rasande och åker med sin MC efter dom.

7 gånger har jag försökt med det här uppdraget, mitt tålamod börjar ta slut. 2 av gångerna har jag tagit mig till herrgården, men dött i trådgårn. Dom andra 5 gångerna har Lance hunnit dö i bil/mc jakten.

Något tips på att klara det? Och är det mycket skjutande inne i huset?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så mycket skjutande i huset, men på vägen dit är det värre. Se till att du är ikapp hela tiden och om du blir klar med den bil som är närmast, åk före till nästa bil! Tänk också på att explosioner nära Lance kommer skada honom, se därför till att inte skjuta sönder bilen när han är precis bredvid. Good hunting! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade uppdraget tidigare idag. När jag väl kommit in i huset var det ju enkelt, när jag såg att Armando hade en flamethrower visste jag direkt att det var ett sånt uppdrag som i LCS då "bossen" har mycket liv och jagar med motorsåg och massa andra skjuter. Så jag tog snabbt fram min minigun och Armando var död på 2 sek.

RIP Louise :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade uppdraget tidigare idag. När jag väl kommit in i huset var det ju enkelt, när jag såg att Armando hade en flamethrower visste jag direkt att det var ett sånt uppdrag som i LCS då "bossen" har mycket liv och jagar med motorsåg och massa andra skjuter. Så jag tog snabbt fram min minigun och Armando var död på 2 sek.

RIP Louise :'(

Tack för spoilern från båda spelen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...