Jump to content

Lance och Diaz


T-Bone Mendez
 Share

Recommended Posts

I VCS så använder Lance ett namn som börjar på Q när han är hos Ricardo Diaz, men i VC så är han där med Tommy och då är han också undercover efter som Diaz's män dödade Vic. Borde inte Diaz känna igen honom då?

Jag tror nog inte att R* visste att de 4 år senare skulle laga ett VCS :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I VCS så använder Lance ett namn som börjar på Q när han är hos Ricardo Diaz, men i VC så är han där med Tommy och då är han också undercover efter som Diaz's män dödade Vic. Borde inte Diaz känna igen honom då?

Jag tror det är så att Diaz vill åt Tommy, han vill ha hans hjälp, men Tommy behöver Quentin, annars klarar han sig inte, och när då Quentin, Lance alltså, ska försöka döda Diaz så blir han helt enkelt kidnappad.

Diaz kanske heller inte visste att Lance var bror till Vic. Eftersom han alltid använt ett så löjligt namn som Quentin. Jag tror det är så.

Quattro: Man kan inte laga ett spel som aldrig ens tillverkats. Lagar gör man när något har gått sönder, inte när man tillverkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Quattro: Man kan inte laga ett spel som aldrig ens tillverkats. Lagar gör man när något har gått sönder, inte när man tillverkar.

Aja, här säger vi iaf att man lagar nånting, när man gör, tillverkar eller vad man nu ska säga.

Reparerar eller fixar säger vi när nåt gått sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...