Jump to content

demo


eminem33
 Share

Recommended Posts

Det måste nog bara vara jag men.....

Det känns nästan som om jag börjar växa ifrån "OMGSNARTKOMMERDETNYAGTASPELETSOMJAGABSOLUTMÅSTEHA" åldern.

Liksom big deal.

(nu vet jag att folk kommer slänga sig på mig med full kritik om att "GTAFUKKINGPWNSHURIHELVETEKANDUSÄGASÅ?")

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zcruwen: >_<

Det som jag försökte få fram med min post var just den första posten.

"Min kompis säger att han har en demo på GTA IV VART KAN MAN FÅ TAG PÅ DET HJÄLPFORTVILLHA"

Liksom....... urgh, visst GTA är roligt, men inte så himla kul att man nästan dödar för att komma över ett.

Likaså när GTA SA släpptes "VILLHAGTASAANNARSBAJSARJAGIDINMUN" typ.

Det är mer det jag menar, att jag har kommit förbi den åldern då man tyckte det var jättetufft att spela gta och att man verkligen blev tvungen att ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som jag försökte få fram med min post var just den första posten.

"Min kompis säger att han har en demo på GTA IV VART KAN MAN FÅ TAG PÅ DET HJÄLPFORTVILLHA"

Liksom....... urgh, visst GTA är roligt, men inte så himla kul att man nästan dödar för att komma över ett.

Likaså när GTA SA släpptes "VILLHAGTASAANNARSBAJSARJAGIDINMUN" typ.

Det är mer det jag menar, att jag har kommit förbi den åldern då man tyckte det var jättetufft att spela gta och att man verkligen blev tvungen att ha det.

Förstog det. :mellow: Tänkte bara ge ett riktigt GTA nörds uttryck på posten tidigare. >_< Är likadan här, känns som, klart jag kommer att skaffa det, och klart man blir speedad när jag ser ny info. Men jag blir inte kåt av det och jag får inte en puls på 400...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...