Jump to content

Pinsamma topics...


Lofon
 Share

Recommended Posts

Jo, som sagt så tänkte jag att vi i den här topicen skulle kunna ta och dela med oss av lite pinsamma trådar genom tiderna! :P Ta bara inte denna som exempel nu! :) Anledningen till att jag fick idén till den här tråden var när jag snubblade över följande tråd, som faktiskt var såpass komisk att jag tyckte att fler borde se den:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=14078

En snubbe joinar sajten 2004, startar en topic och skriver ett inlägg. Han får svar på sin fråga, och återkommer inte til forumet föränn efter tre jävla år, då han äntligen har funnit svaret på sin fråga för egen maskin, och stolt kan presentera det för oss medlemmar, som dock ej är lika upphetsade av att få höra hans världsrevolutionerande upptäckt som han verkar vara själv! :) Som pricken över "i" så slutar det såklart med att topicen blir låst! :blink:

Slutklämmen: Gå in på hans profil och kolla hur många posts han har gjort! Två stycken - den ena när han startade tråden, och den andra när han drog upp tråden efter tre år för att berätta svaret för oss andra! ;)

Lite roligt var det faktiskt allt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...