Jump to content

Hej, jag är ny..


SyntZ
 Share

Recommended Posts

Hej! Jag tänkte att jag presenterar mig i just denna sektion utav detta forum med tanke på att det är här jag kommer hålla hus, i stort sett.

Jag är en 20, snart 21 år gammal man som är intresserad utav GTA stunting och känner ni behovet utav att vilja veta mer om mig så är det bara att fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du som är syntz@hotmail.com? Isåfall varför lade du till min MSN, och vart fick du den ifrån.

Välkommen btw.

Hej forumit! Vi har nu tillsammans på gtasajten slutfört tre SA stuntfilmer och de har alla blivit relativt bra. Därför har jag nu tänkt att starta ett fjärde projekt där vi stuntar i Vice City för omväxlingens skull. Redigeringen kommer att skötas av mig och/eller Östis. Redegeringen sker på så sätt att du "rar:ar" eller "zip:ar" dina replays, skin(s), modifierade fordon (om ni har något) och skickar rar/zip-filen i ett PM till mig eller Östis, alternativt lägg till min MSN(###@gmail.com). Sedan klipper vi och klistrar tills det ser bra ut.

kanske?

---

Rapporterad btw =)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej och välkommen till forumet, vi har nästan 9000 registrerade members, tänk då om alla dem skulle göra varsin tråd om sig själv?, det blir typ, nästan 9000 trådar.

Rätt mycket va?

Men ja, som sagt välkommen och hoppas du kommer trivas här eller nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...