Jump to content

Angry Video Game Fag


Zack
 Share

Recommended Posts

Han håller på med att göra en film om det nya Hitman (Blood Money?).

Jag väntar spänt! Miihihi

Och den är färdig!

Tadaaa! En skönt muppig walkthrough av banan "A new life". Det är en fördel om man spelat spelet, eller iallafall något Hitman-spel, men det är inget krav. Det är lika dåligt ändå:

Angry Video Game Fag Walkthrough - Hitman: Blood Money

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och den är färdig!

Tadaaa! En skönt muppig walkthrough av banan "A new life". Det är en fördel om man spelat spelet, eller iallafall något Hitman-spel, men det är inget krav. Det är lika dåligt ändå:

Angry Video Game Fag Walkthrough - Hitman: Blood Money

I helgen som var lanade jag och några kompisar och jag fick för mig att se Might & Magic II part 1 och 2.

Det slutade med att jag skrattade så mycket att det kom tårar ur ögonen! Tror jag har kollat på dom 5 gånger sen dess.

:o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver väl knappast ösa beröm över Ebeeto, allt han rör blir till guld!

Nu undrar jag bara; vem är mannen i Yogi Bear-videon som visas när texten "All the cool kids use yellow text..." dyker upp?

That's Shaq, muthafucka! Shaquille O'Neill som medverkade i ett av världens sämsta spel någonsin, enligt många källor: Shaq Fu. Jag äger Megadrive-versionen med box och manual. Är mycket stolt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

That's Shaq, muthafucka! Shaquille O'Neill som medverkade i ett av världens sämsta spel någonsin, enligt många källor: Shaq Fu. Jag äger Megadrive-versionen med box och manual. Är mycket stolt...

På så sätt, tack för det.

Och fortsätt med dina videos! De ger mig a serious boner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...