Jump to content

South Park


Mr_Dufus
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Någon som såg senaste South Park? Sjukt sjukt sjukt bra. Ett av dom bästa South Park någonsin enligt mig. Dessutom är det ju en trilogi, så två avnitt till på samma plot kommer det bli. Smaskigt!

Sjukt kul iallfall, när den magiska mannen vill ta med dom i sin luftballong och Butters tror att han ska våldta dom :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja... missade förra veckan...

1110 - Imaginationland

Airdate: 2007-10-17

When the entire contents of the world's imagination lay open before them, Stan and Kyle step right in. Back in South Park, Cartman swears he's seen a leprechaun

Ja håller med om att det var otroligt bra avsnitt.. och längtar mer än någonsin tills på torsdag

ok.. till veckans nu då

1111 - Imaginationland Episode II

Airdate: 2007-10-24

Stan and Kyle are being held in the bowels of the Pentagon until they tell the government how they got into Imaginationland. Meanwhile, Cartman simply won't rest until he finds Kyle and gets him to make good on their bet to suck his balls.

Låter ju som att del 2 kommer att bli minst lika bra... en målmedveten cartman... speciellt när det gäller nått mot Kyle kan aldrig blir mindre än vansinigt roligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja. det var helt strålande avsnitt... längtar redan tills sista delen...

Det bästa var ju när stan kom på vilka djur det rörde sig om... Eller när butters drömmer i början.. He he...

Svårt att tippa hur det kommer att sluta... men jag tror inte att kyle kommer att göra det han har lovat.

Min gissning e att kyle kommer hålla sitt vanliga tal... i have learnd something today... och något i stil med att fantasin inte är veklighet.

Men... man har ju än så länge inte haft rätt när det gäller sp..... det e alltid ett snäpp sjukare än vad man själv tror....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med undantag! fan vad jag hatar avsnittet är dem hittar en gul fågeliknade varelse som skriker hela tiden, va riktigt jobbigt avsnitt

Och julavsnitt. Julavsnitt suger så hårt i alla serier så det är förfärligt... Usch.

Tyckte första avsnittet var mycket roligare än denna, men klart det var bra på par gånger :)

In every dream it is the same, we are at the field :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1112 - Imaginationland Episode III

Airdate: 2007-10-31

Inside Imaginationland, Stan and Butters engage in the battle of their lives as they fight the army of evil imaginary forces. Meanwhile, Cartman goes all the way to the Supreme Court to get Kyle to suck his balls.

Julavsnittena är det inga fel på..

marry christmas charlie manson

Christmas in canada

Mr hankys christmas special

Alla tre e otroligt bra julavsnitt

Lägger in en fråga som har gnagt mig länge..

I filmen när kenny fallar ner i helvetet får man se tre "riktiga" personer... först kommer hitler och sist gandhi.. men vem e personen i mitten.. Han säger "hej f"ckface. have you seen greacy

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1113 - Guitar Queer-o

Airdate: 2007-11-07

Stan and Kyle are hooked on Guitar Hero. But Stan's superior skills on the video game damage his friendship with Kyle.

Yes... trodde säsongen var slut iomed att det vart unknown för nästa avsnitt hela veckan..

Härligt med mer avsnitt...

håller den lite av imagination kvalite kommer det att bli grymt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...