Jump to content

Vehicle's Of Vice city stories!


Swift
 Share

Recommended Posts

Hallå!, jo det är så att jag har planerat "lite" på att skaffa vcs på ps2 och nu undrar jag, (eftersom jag har sökt som en jävla galning, har kollat google, vcs forumet här, sidor som planetgta, gtagaming.com osv.)

Jo, jag vill ha bilder på alla fordon i spelet osv, namn..har sett en del filmer på youtube där jag fick en massa ny information angånde spelets gameplay så jag är lite sugen på att se vad det finns.

Är det samma som i VC?, inga ändringar?, bara nya jetski's och någon cykel och fyrhjuling?

Hjälp plx!

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla är detsamma, utom att det finns några nya, och några ändrade.

Det jag kommer på är som följer:

*Alla bilar som finns i Vice City*

BMX/Bike

Police motorcykel

Fyrhjuling

Vattenskotrar

Bikers Angel är en Angel som är lite specialgjord för gänget Bikers

Sen är det möjligt att det finns lite andra båtar.

Det är det jag kommer på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pariserhjulet blev en stor hype innan release, det är en ganska liten grej egentligen. Där det tidigare (senare, real time) var byggarbetsplats är det nu ett litet nöjesfält nästan tomt på folk. Dessutom skulle man ha möjlighet att köra den i förstapersonsvy, men det har jag aldrig lyckats med.

Jag har tagit bilder på alla fordon i LCS för GTAnytt.se, och jag ska även ta bilder på VCS-fordonen också. Det kommer dröja en vecka innan jag börjar ta bilder, dock, så det kanske tar två veckor innan allt är uppe. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, men då kan vi säga att jag faktiskt har lyckats göra en "nödvändig" tråd då :)

Nej, men det är väl kul att få sådana bra svar :) inga purkna miner här inte.

Men vi låter den här tråden vara inaktiv lite så kommer det säkert upp en ny om GTA:VCS på ps2 eller något som tar över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...