Jump to content

GTA sida/sidor?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Du kan ju alltid prova världens största gta sajt www.gtaforums.com men det är svårt att bli accepterad för alla är inte lika schysta som på gtasajten :)

ps. man blir grymt mobbad om man stavar fel

Ähh, på många amerikanska sidor brukar folk säga att jag stavar dåligt på engelska. Då säger jag bara att jag kan iallafall prata mer än ett språk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Då ska väl jag nu även avslöja att jag plus en (eller två, lite osäkert ännu) kompisar troligtvis kommer att öppna en ny GTA-sida inom kort. Jag tänker inte avslöja nåt nu, utan jag skapar istället en tråd när sidan öppnas.

Jag kan dock säga så mycket, att det finns inte några kommenterarmöjligheter, diskussionsmöjlighter eller liknande där, utan sidan är ENDAST avsedd att fungera som en faktasida. Jag vet inte varför, det blev bara så... :) Men det kanske kommer i en senare version...

(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gtanytt kommer jag leta nyheter på och här kommer jag diskutera det, på svenska. Det behövs inga fler sidor... lägg ner arbetet på en sida som är unik i sitt slag som ni tror att folk skulle behöva. Annars får ni jobba på ordentligt för att försöka konkurrera ut t.ex. gtanytt.

---

http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/ är en bra sida, likaså http://GTANytt.se om du vill ha svenskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gtanytt kommer jag leta nyheter på och här kommer jag diskutera det, på svenska. Det behövs inga fler sidor... lägg ner arbetet på en sida som är unik i sitt slag som ni tror att folk skulle behöva. Annars får ni jobba på ordentligt för att försöka konkurrera ut t.ex. gtanytt.

---

http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/ är en bra sida, likaså http://GTANytt.se om du vill ha svenskt.

Frågan är ju i vilket syfte man vill att sidan ska fungera som.

Om det är någon som gör en sida bara för att han/hon har en hobby så är det ju inge fel med de då han ändå inte har syftet att göra den stor och känd utan bara kanske för vänner och lite andra människor.

Sedan om man vill göra en stor sida, som ska konkurera med andra sidor håller jag med dig, de finns tillräckligt redan nu och att försöka skapa en ny stor sida skulle nog vara svårare nu än de skulle varit b.la förra hösten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gtanytt kommer jag leta nyheter på och här kommer jag diskutera det, på svenska. Det behövs inga fler sidor...
Jaha det säger du, snälla utveckla lite vad du baserar "Det behövs inga fler sidor" på?

Annars får ni jobba på ordentligt för att försöka konkurrera ut t.ex. gtanytt.
Har inte påstått att jag tänkt konurrera ut GTAnytt och bryr mig inte ett dugg om att det redan finns en sida på svenska, mångfalld är inte alltid negativt.

Som sagt jag driver mest min sida som ett litet hobbyprojekt, har alldeles för mycket att göra för att satsa allt vad jag har på sidan. Däremot så tänker försöka att lägga till saker som är "unikt" för min sida men idén får nog ta och mogna lite först. Det är ju bra att du är nöjd med det utbud som finns, men det betyder inte att alla delar din uppfattning.

Redigerad av manbearpig
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha det säger du, snälla utveckla lite vad du baserar "Det behövs inga fler sidor" på?

Har inte påstått att jag tänkt konurrera ut GTAnytt och bryr mig inte ett dugg om att det redan finns en sida på svenska, mångfalld är inte alltid negativt.

Som sagt jag driver mest min sida som ett litet hobbyprojekt, har alldeles för mycket att göra för att satsa allt vad jag har på sidan. Däremot så tänker försöka att lägga till saker som är "unikt" för min sida men idén får nog ta och mogna lite först. Det är ju bra att du är nöjd med det utbud som finns, men det betyder inte att alla delar din uppfattning.

Som du kanske kunde se så skrev jag om hur JAG gör och enligt mig finns det inga behov för en till gtasida på svenska. Ber så hemskt mycket om ursäkt om jag var otydlig.

Om du inte vill konkurrera ut den...är ditt mål då alltså att bli bra, men inte bättre än GTAnytt så du tar besökare därifrån? Det var en väldigt omtänksam idé.

Sista fråga, Gtaforum.se är alltså adressen till en gtasida som inte har ett diskussionsforum, jag är lite fundersam över hur du tänkte där.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som du kanske kunde se så skrev jag om hur JAG gör och enligt mig finns det inga behov för en till gtasida på svenska. Ber så hemskt mycket om ursäkt om jag var otydlig.
Jag tolkade "Det behövs inga fler sidor" mer som ett påstående än en personlig uppfattnig. Hur som helst det spelar ingen roll och du behöver inte be om ursäkt.

Om du inte vill konkurrera ut den...är ditt mål då alltså att bli bra, men inte bättre än GTAnytt så du tar besökare därifrån? Det var en väldigt omtänksam idé.
Varför skulle jag enbart skapa min sida för att konkurrera ut GTAnytt? Jag tjänar inga pengar på sidan och tänker inte göra det i framtiden heller så jag ser ingen anledning till varför jag skulle ha detta behovet.

Sista fråga, Gtaforum.se är alltså adressen till en gtasida som inte har ett diskussionsforum, jag är lite fundersam över hur du tänkte där.
Jag väntade bara på detta. Har bland annat förklarat det här http://www.gtaforum.se/about/. Hur som helst så är ett webbforum på gång men jag har ingen brådska med att skapa ett diskussionforum redan nu med tanke på att jag först och främst behöver få igång trafiken på sidan. Hur man tolkar ordet forum är också en definitionsfråga. Webb-forum är en sak men ordet forum har en bredare betydelse: "ställe där något diskuteras". Med tanke på att man kan kommentera inläggen på min sida så ser jag detta förtillfället som platsen för diskussion ^_^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle jag enbart skapa min sida för att konkurrera ut GTAnytt? Jag tjänar inga pengar på sidan och tänker inte göra det i framtiden heller så jag ser ingen anledning till varför jag skulle ha detta behovet.

Det finns inte speciellt många sidor som erbjuder gtanyheter på svenska. GTAnytt.se är den största i dagsläget. Du säger att du vill ha mer trafik till sidan, eftersom sidan erbjuder samma sak som GTAnytt är ni mer eller mindre "konkurrerande". Får du trafik till sidan kommer det antagligen vara till stor del folk som besöker GTAnytt.se.

Huruvida det är ditt mål kan jag inte veta, och säger mig inte göra det heller, men det är vad du gör om du lyckas med din idé.

Jag har inget emot att du gör en gtasida, tro inte det, snarare tvärtom, tycker jag att det är kul med flera hemsidor inom ämnet. Vill bara ha lite argument från din sida till varför du tror att folk kommer välja din och vad du har som inte t.ex. GTAnytt.se har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...