Jump to content

The Dirt


Renard
 Share

Recommended Posts

Det görs nu en film om bandet Mötley Crüe som baseras på boken med samma namn. Christopher Walken och Val Kilmer kommer att vara med i filmen men inte som någon av bandmedlemarna. Eftersom jag är ett stort fan av Crüe så kommer jag lätt gå och se den när den kommer på bio. Tyvärr så finns inte så mycket info om filmen just nu men det kommer nog snart. Filmen planeras komma 2008.

IMDB info: Klicka här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läser boken på engelska just nu. Och jag kan inget mer än att hålla med dig. Jag visste att droger förstörde redan innan jag läste boken, men nu vet jag i detalj hur livet blir till ett helvete. Så jävla bra bok. Undrar vilka som ska spela bandmedlemarna.

Enligt mig så skulle Chad Muska passa som Tommy Lee. De är rätt lika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läser boken på engelska just nu. Och jag kan inget mer än att hålla med dig. Jag visste att droger förstörde redan innan jag läste boken, men nu vet jag i detalj hur livet blir till ett helvete. Så jävla bra bok. Undrar vilka som ska spela bandmedlemarna.

Enligt mig så skulle Chad Muska passa som Tommy Lee. De är rätt lika.

Ja det skulle vara rätt passande. Sonny Crockett i yngre dagar skulle passa som Vince Neil, och typ Frankenstein kunde spela Mick Mars.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Eller hur. Undrar om fler kommer att börja lyssna på Crüe när filmen kommer. Hoppas det. För då börjar de med stor sannolikhet turnera världen igen. Vill se dem live!

Tror dom kommer turnera världen runt ganska snart ändå. Ny skiva skulle (tydligen) komma iår och man måste passa på att spela så mycket som möjligt innan Mick Mars går i graven. Nej jag tror man får se dom i Sverige kanske redan under nästa vinter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att filmen kommer att bli bra. Många kommer att få upp ögonen för Crue. Även om de redan är kända sedan länge. Det förvånar mig att de hamnade så långt upp på rockklassikers top 500. Btw, på vilket språk läser du boken Wolfi? Jag läser den på engelska för att få läsa deras ord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...