Jump to content

Ambulansens siren


Cpt Tuttle
 Share

Recommended Posts

Ja, jag har inte riktigt lärt mig forumet här ännu, så kasta tråden åt fanders och kom hem och dräp mig med ett Saabfälgkors om den inte hör hemma här... :)

När man kör "paramedic"-uppdrag med ambulansen, så tycker jag att det går bättre om man har på sirenen, bilarna flyttar sig då, visst?

Upptäckte det när jag stal en ambulans med sirenerna igång, men går det att slå på sirenerna om man tar en ambulans från t.ex. sjukhuset, där de inte är igång från början?

Ny på forumet, ny på GTA, och är frågan oväsentlig, felplacerad eller så, så ber jag hemskt mycket om ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte vara rädd för att posta här på forumet bara för att du gjorde ett pyttelitet misstag i Äldre GTA-delen. Ingen fara är skedd :rolleyes:

Som oskarofrya sa, tryck lite lätt på tuta-knappen (alltsomoftast TAB) så sätter den igång. Medan sirenen är på kan du också hålla in för att ändra signal. Är sirenen inte på alls, kan du hålla in för att bara tuta.

Det här gäller nog alla utryckningsfordon. Vanliga bilar tutar med TAB. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...