Jump to content

LCS musik?


Fyrkantig_boll
 Share

Recommended Posts

Sen verkar det som att de flesta av dina frågor kunde basvaras med wikipedia och lite bättre lyssnaröra. I alla låtar utom The Chase (instrumental) säger de faktiskt låttiteln i låten. Knepigast att lista ut är väl E=mc2, där de sjunger "energy equals mc square". Wikpedia-sidan

Var just The Chase jag var ute efter. Annars måste jag säga att musiken i det här spelet överlag inte kommer speciellt nära de senaste GTA spelen. Men det var väl inte så oväntat heller

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt inte, och därför var jag så sjukt oroad över att musiken skulle vara lika gräslig till VCS, vilket skulle förstöra hela GTA-serien med en värdelös uppföljare på deras bästa spel. VC är det bästa spelet jag kört nånsin, och en stor del kan jag tacka musiken för. I LCS var det inte en enda licenslåt som jag vet, och därför undrade jag hur det skulle gå. Nu har jag hört att de gör upp för det misstaget flera gånger om till VCS, och att de går tillbaka till dyr (= bra) musik. Yay! :)

Ska lägga in de bästa VC-låtarna till VCS, lätt alltså. Närsomhelst byta till den gamla musiken om man inte gillar den nya. Fast jag tror den blir bra också, hoppas! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt inte, och därför var jag så sjukt oroad över att musiken skulle vara lika gräslig till VCS, vilket skulle förstöra hela GTA-serien med en värdelös uppföljare på deras bästa spel. VC är det bästa spelet jag kört nånsin, och en stor del kan jag tacka musiken för. I LCS var det inte en enda licenslåt som jag vet, och därför undrade jag hur det skulle gå. Nu har jag hört att de gör upp för det misstaget flera gånger om till VCS, och att de går tillbaka till dyr (= bra) musik. Yay! :)

Ska lägga in de bästa VC-låtarna till VCS, lätt alltså. Närsomhelst byta till den gamla musiken om man inte gillar den nya. Fast jag tror den blir bra också, hoppas! :P

Alla låtar på the libertyjam var licenserade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man köpt det, ja. Min sig visar ju åtminstone att jag har gjort det, men det är osäkert om trådstartaren gjort det. Shit the same, även om man har köpt det är det ju svårt att veta vad låtarna heter. DJ-arna säger ju sällan namnet på låten som varit eller den som kommer, och The Chase nämner hon aldrig. Den är ju dessutom instrumental och grymt nerklippt. Originalet är på mer än åtta minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...