Jump to content

Prob. med Madd dogg


 Share

Recommended Posts

Hallå, jag skulle vilja få ett svar hur man klarar av uppdraget madd dogg när han ska hoppa från huset, har försökt flera ggr att klara av det men det kommer bara upp mission failed, you let madd dogg die, jag vet att man ska ta bilen som står parkerad men så fort jag rör mig eller inte rör mig så hoppar han ner från huset och det blir M.F. iaf hur klarar man av uppdraget??? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå, jag skulle vilja få ett svar hur man klarar av uppdraget madd dogg när han ska hoppa från huset, har försökt flera ggr att klara av det men det kommer bara upp mission failed, you let madd dogg die, jag vet att man ska ta bilen som står parkerad men så fort jag rör mig eller inte rör mig så hoppar han ner från huset och det blir M.F. iaf hur klarar man av uppdraget??? :D

Har hört detta innan, tror det är en bugg. Själv klarade jag det. Jag tog bilen, åkte dit och sen hoppade han på flaket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju iaf så att om man fuskar, och sparar, så är det omöjligt att klara detta uppdrag. Så vet du med dig att du fuskat, så har du förklaringen där. Annars är väl sparfilen korrupt på ett annat sätt.

III

Är du dum eller spelar du bara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte dum. Inte heller spelar jag dum.

Vad är problemet? Har du problem att hantera sanningen?

III

Nu säger du allt emot dig själv. Jag har fuskat, Inte har min sparfil blivit korrupt för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare!'

Jag är ny här på gtasajten och har just problem med Madd Dogg också, jag har haft fusk på när jag försökt klara att rädda honom men misslyckats, kör jag utan fusk skulle jag kanske klara det, om det inte går ändå, vad gör jag??? :P

--|--

Okej. Läs

--|--

Hallå, jag skulle vilja få ett svar hur man klarar av uppdraget madd dogg när han ska hoppa från huset, har försökt flera ggr att klara av det men det kommer bara upp mission failed, you let madd dogg die, jag vet att man ska ta bilen som står parkerad men så fort jag rör mig eller inte rör mig så hoppar han ner från huset och det blir M.F. iaf hur klarar man av uppdraget??? :ermm:

Har hört detta innan, tror det är en bugg. Själv klarade jag det. Jag tog bilen, åkte dit och sen hoppade han på flaket.

Aaaa, den kända buggen (w00t)

Det är tyvärr så att din savefile är koruppt.

Det ända du kan göra för att klara det uppdraget är att börja om :P

Ahh crap. ska testa nu om det funkar att ta bilen,

Det du skulle kunna försöka med är att buffa bilen fram till det ställe han hoppar från. Har aldrig fått denna bugg lyckligtvis, men du kan ju alltid trajja. (Från eng. "try") :P

Det är ju iaf så att om man fuskar, och sparar, så är det omöjligt att klara detta uppdrag. Så vet du med dig att du fuskat, så har du förklaringen där. Annars är väl sparfilen korrupt på ett annat sätt.

III

Är du dum eller spelar du bara?

Jag är inte dum. Inte heller spelar jag dum.

Vad är problemet? Har du problem att hantera sanningen?

III

Nu säger du allt emot dig själv. Jag har fuskat, Inte har min sparfil blivit korrupt för det.

Nej, jag har med fuskat och har inte haft det problemet.

Rätt eller fel, Godfather, men du kan försöka vara lite trevligare. Jag är också vresig ibland, det erkänner jag, men du behöver inte använda sarkasm i varje inlägg. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Starta om spelet.

Menar du att jag ska köra hela spelet ända från början??? :'(

Det orkar jag inte, hoppas du menar att jag bara behöver stänga av, starta om och köra med Madd Dogg uppdraget direkt igen, annars vet jag inte vad jag ska göra, det kan ju inte vara långt kvar nu till slutet, har precis klarat Up,Up and away uppdraget. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du att jag ska köra hela spelet ända från början??? :'(

Det orkar jag inte, hoppas du menar att jag bara behöver stänga av, starta om och köra med Madd Dogg uppdraget direkt igen, annars vet jag inte vad jag ska göra, det kan ju inte vara långt kvar nu till slutet, har precis klarat Up,Up and away uppdraget. :shifty:

Starta om från början i storyn.

Tråkigt men sant, så går det när man fuskar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Men asså jag fuskar och jag behöver inte starta om nånting =P men jag har ju klarat spelet också =)

Men asså jag fuskar och jag behöver inte starta om nånting =P men jag har ju klarat spelet också =)
Fast jag gör inte det fusket upprors fusk? du möter det ändå senare i spelet så varför fuska till det =)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...
Jag har också fuskat i mitt SA men inte har jag haft något problem med det uppdraget inte.

Däremot verkar du ha problem med att kolla datum i de trådar du skriver i. Senaste inlägget innan ditt skrevs i november 2006. Att dra upp trådar kan vara okej ibland, men då måste det vara något som tillför tråden något. Vi är, ärligt talat, inte intresserade av att du fuskat i ditt SA. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...